SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arena Media, Carat, Media Group i Sigma Bis w przetargu mediowym BGK

Cztery domy mediowe walczą w  przetargu Banku Gospodarstwa Krajowego na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Są to Arena Media Communication (Havas Media Group), Carat Polska (dentsu), Media Group i Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. Łączny budżet wynosi 20 mln zł netto.

Przetarg dotyczy usług pośredniczenia w zakupie powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego dla BGK. Oferty złożyły Arena Media Communication, Carat Polska, Media Group i Sigma Bis.

Agencja wybrana w przetargu zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego do kampanii banku. Obsługa mediowa dotyczyć ma prasy ogólnopolskiej, regionalnej, branżowej i specjalistycznej, internetu, reklamy zewnętrznej, radia, telewizji.

Dodatkowo zwycięska agencja będzie odpowiadać za przygotowanie oraz realizację strategii promocji, przygotowanie media planu kampanii reklamowej, zaproponowanie doboru mediów wraz z uzasadnieniem oraz określeniem wysokości budżetu. Ponadto świadczyć będzie również usługi doradcze w zakresie wyboru najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych BGK jak również przeprowadzania, co najmniej dwa razy w roku kalendarzowym szkolenia dot. nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach, itd.

Budżet to 20 mln zł netto

BGK podzielił przedmiot przetargu na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zamówienie podstawowe obejmuje realizację umowy od dnia podpisania umowy do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia agencji w wysokości 10 mln zł netto (bez VAT). W ramach zamówienia objętego prawem opcji BGK przewiduje możliwość zlecenie dalszej realizacji umowy przez wybraną agencję za wynagrodzeniem w maksymalnej wysokości 10 mln zł netto. Przy czym termin realizacji całości umowy (liczony łącznie dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji) nie może być dłuższy niż do 31 grudnia 2023 roku.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: ocena merytoryczna (waga: 55) i cena (waga: 45).

BGK jest w trakcie przetargu na agencję reklamową. Będzie z nią pracować dwa lata. Obecnie obsługą mediową banku zajmuje się Media Group, który wygrał jego przetarg latem 2020 roku.

Dołącz do dyskusji: Arena Media, Carat, Media Group i Sigma Bis w przetargu mediowym BGK

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hmmm
Zagadka: kto wygra przetarg?
odpowiedź