SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Argonauts dla Heinekena

Kolejna odsłona konkursu dla DJ'ów Heineken Music Thirst

Argonauts przygotowali kolejną kampanię banerową na potrzeby drugiej edycji konkursu Heineken Music Thirst dla Grupy Handlowej Sp. z o.o. Do dnia 20 kwietnia przyjmowane są zgłoszenia setów konkursowych. "Do tej pory otrzymaliśmy ponad 200 miksów" powiedziała Marta Skowrońska - account executive z argonauts. "Można ich posłuchać na stronie internetowej www.heinekenmusic.pl/thirst (posłuchaj i zagłosuj)".

Kampania banerowa ma na celu zachęcenie internautów do brania udziału w głosowaniu na konkursowe mixy. Odwiedzający stronę i głosujący mają wpływ na wybór 3 spośród 15 półfinalistów konkursu Thirst. Każdy, kto zagłosuje na stronie www.heinekenmusic.pl/thirst na swojego faworyta, ma szansę wygrać polar HeinekenMusic.

Ogłoszenie finalistów nastąpi 24 maja na stronie www Heineken'a. Mega finał, na którym zwycięski DJ zagra z Pete Tongiem ("najbardziej wpływowym człowiekiem w brytyjskiej muzyce tanecznej") odbędzie się 5 czerwca.

Grupę docelową stanowią aktywni, młodzi ludzie w wieku 18 - 25 lat, którzy lubią muzykę elektoniczną i imprezy klubowe oraz didżeje. Banery zamieszczono na wybranych stronach internetowych (np. www.aktivist.pl, tlen, gadu-gadu, clubber, drugstore, clubbing.of, techno.gery, itp.)

W skład zespołu odpowiedzialnego za projekt internetowy weszli: Dominik Zacharski (creative direcor) i Artur Pluta (art director), Marta Skowrońska (account executive) - argonauts, oraz Magdalena Cichocka i Grzegorz Lewandowski - Grupa Handlowa Sp z o.o.

Argonauts są częścią Grey Global Group. W Polsce obsługują między innymi: Volkswagen Bank Polska, Heineken (heineken.com.pl), Heineken Music (heinekenmusic.pl), Idea i Visa (olimpiadawyobrazni.pl).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Argonauts dla Heinekena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl