Artefakt poprowadzi kampanie SEM dla Ecco Holiday

Artefakt podpisała umowę z biurem podróży Ecco Holiday. Współpracadotyczy obsługi kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Artefakt będzie zarządzał kampanią linków sponsorowanych wprogramie Google Adwords.

- Współpraca z firmą Artefakt ma na celu zwiększenie sprzedażynaszej oferty turystycznej poprzez dotarcie do użytkownikówinternetu. - mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PRdirector w Ecco Holiday. - Efektem dotychczasowej pracy Artefakt narzecz Ecco Holiday jest zwiększenie ilości rezerwacji dokonywanychprzez stronę www. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmąArtefakt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]