Artefakt poprowadzi kampanie SEM dla Ecco Holiday

Artefakt podpisała umowę z biurem podróży Ecco Holiday. Współpracadotyczy obsługi kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Artefakt będzie zarządzał kampanią linków sponsorowanych wprogramie Google Adwords.

- Współpraca z firmą Artefakt ma na celu zwiększenie sprzedażynaszej oferty turystycznej poprzez dotarcie do użytkownikówinternetu. - mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PRdirector w Ecco Holiday. - Efektem dotychczasowej pracy Artefakt narzecz Ecco Holiday jest zwiększenie ilości rezerwacji dokonywanychprzez stronę www. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmąArtefakt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych