SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arteria rozwija dział Marketing Services

Arteria wyodrębniła nowy dział - Marketing Services

Dzięki stosowaniu unikalnych rozwiązań technologicznych, krok ten pozwala Arterii na kompleksową integrację działań z zakresu marketingu i sprzedaży oraz pozwala na bieżące monitorowanie relacji nakładów marketingowych i wyników sprzedaży - czytamy w komunikacie prasowym.

Rozwój usług marketing services jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie naszych klientów - powiedział Wojciech Bieńkowski, dyrektor zarządzający Arterii. Projekty z zakresu field, trade i direct marketingu realizowaliśmy od dawna w ramach dotychczasowych struktur Arterii oraz Nova Communications Group. Z uwagi na ich strategiczne znaczenie, zdecydowaliśmy się utworzyć nowy dział Marketing Services, którego dyrektorem został Tomasz Makaruk - dodał Wojciech Bieńkowski.

Dołącz do dyskusji: Arteria rozwija dział Marketing Services

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl