Artur Dziekański po dwóch latach odchodzi z Grupy Azoty

Artur Dziekański, rzecznik prasowy i szef biura komunikacji zewnętrznej w Grupie Azoty po ponad dwóch latach odchodzi z firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Artur Dziekański po dwóch latach odchodzi z Grupy Azoty

Dziekański dołączył do Grupy Azoty w maju 2017 roku. Jako rzecznik prasowy i dyrektor biura komunikacji zewnętrznej zastąpił Grzegorza Kulika, który pełnił tę funkcję od prawie czterech lat. Ponadto Kulik od kwietnia 2008 do stycznia br. był rzecznikiem prasowym i szefem działu komunikacji korporacyjnej w Zakładach Azotowych Puławy.

Artur Dziekański wcześniej przez 10 lat pracował w Grupie PZU. Początkowo był głównym specjalistą, potem PR managerem, a ostatnie 2,5 roku jako PR & new media manager zarządzał zespołem zajmującym się komunikacją zewnętrzną. Wcześniej Dziekański był przez 2,5 roku account managerem w agencja Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw) oraz przez pół roku reporterem w TV Biznes (obecnie Polsat News 2). Ukończył studia w zakresie dziennikarstwa (ze specjalizacją: marketing medialny i public relations) oraz stosunków międzynarodowych (ze specjalizacją: intergracja europejska) na Uniwersytecie Warszawskim.

Artur Dziekański nie ujawnia na razie swoich dalszych planów zawodowych. Jego obowiązki w Grupie Azoty do czasu powołania nowego rzecznika przejął Piotr Pawlina, dyrektor biura komunikacji w Departamencie Korporacyjnym Zarządzania i Komunikacji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?