Artur Manista odpowiada za rozwój Flying Bisons

Flying Bisons, firma z branży digital consultingu zatrudniła Artura Manistę na stanowisku head of growth.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Artur Manista odpowiada za rozwój Flying Bisons
Artur Manista

Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Flying Bisons, Artur Manista przez ponad 3 lata, związany był z międzynarodową agencją reklamy kinowej New Age Media, będącą częścią holdingu Cineworld Group, właścicielem sieci Cinema City. 

Poprzednio Manista pracował w agencji Isobar, należącej do Dentsu Polska, gdzie sprawował funkcję vice president for business development i odpowiadał za piony obsługi klientów, nowego biznesu oraz rozwój kompetencji związanych z marketingiem sportowym.

Przed połączeniem agencji interaktywnej Socializer z Isobar, jako COO i business development director odpowiadał za współzarządzanie agencją Socializer. Był również odpowiedzialny za pozyskiwanie nowego biznesu oraz zarządzanie zespołami klienckimi.

Wcześniej jako sales director pracował w Screen Network, gdzie zarządzał zespołem ds. sprzedaży. W latach 2006 –2010 w Hator i Hator Media, jako wiceprezes zarządu ds. sprzedaży odpowiadał m.in. za wprowadzanie nowych nośników Digital OOH oraz wprowadzenie modelu sprzedaży na ekranach LED. Artur Manista swoją karierę zawodową rozpoczął od pracy w dziale sprzedaży spółki Biofarm.

Flying Bisons współpracuje z globalnymi markami takimi jak IKEA, KFC, Sanofi, Nationale Nederlanden, PwC, Daimler oraz z czołowymi markami na rynku lokalnym: Enel-Med, Polpharma, Booksy, Getin Noble Bank, Bank Pekao, Park of Poland, Hebe.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta