Asap&Asap Communication digitalowo dla Hortexu

Agencja Asap&Asap Communication rozpoczęła współpracę z producentem soków i mrożonek, firmą Hortex. Odpowiada za obsługę digitalową wszystkich jej marek oraz wody Jurajskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Asap&Asap Communication digitalowo dla Hortexu

Agencja pozyskała klienta do współpracy w drodze przetargu. Hortex jednak nie ujawnia jego szczegółów. Przetarg odbył się pod koniec 2019 roku i zakładał rozpoczęcie współpracy w II kwartale br.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Pierwszą wspólnie zrealizowaną kampanią jest akcja wspierająca kategorię mrożonek. Agencja opracowała koncepcję oraz wyprodukowała serię kreacji video, które komunikują benefity produktowe w kontekście kwarantanny. Kampania o nazwie "W domu? Gotuj z Hortex!" jest obecna od kilku dni w social mediach marki Hortex.

Asap&Asap Communication przy obsłudze digital marki Hortex współpracuje z agencją Opus B odpowiadającą za działania ATL oraz domami mediowymi Pure Play oraz OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK