SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Asap&Asap Communication digitalowo dla Hortexu

Agencja Asap&Asap Communication rozpoczęła współpracę z producentem soków i mrożonek, firmą Hortex. Odpowiada za obsługę digitalową wszystkich jej marek oraz wody Jurajskiej.

Article

Agencja pozyskała klienta do współpracy w drodze przetargu. Hortex jednak nie ujawnia jego szczegółów. Przetarg odbył się pod koniec 2019 roku i zakładał rozpoczęcie współpracy w II kwartale br.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Pierwszą wspólnie zrealizowaną kampanią jest akcja wspierająca kategorię mrożonek. Agencja opracowała koncepcję oraz wyprodukowała serię kreacji video, które komunikują benefity produktowe w kontekście kwarantanny. Kampania o nazwie "W domu? Gotuj z Hortex!" jest obecna od kilku dni w social mediach marki Hortex.

Asap&Asap Communication przy obsłudze digital marki Hortex współpracuje z agencją Opus B odpowiadającą za działania ATL oraz domami mediowymi Pure Play oraz OMD.

W kampaniach Hortexu od niedawna występuje Mateusz Gessler, znany m.in. z roli jurora w programie „Masterchef Junior” w TVN.

Dołącz do dyskusji: Asap&Asap Communication digitalowo dla Hortexu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
To Hortex ma "digital"? SRSLY?
Przepraszam, ale jaki digital ma ta marka? Z tego co widzę to oni w digitalu w ogóle nawet nie istnieją, nie są widoczni, nie są responsywni nawet na własnych kanałach, już o nie dorastaniu do pięt nawet drugiemu rzędowi marek jak Dawtona itp. nie wspomnę. I ta marka wypuszcza news, że WOW,WOW, robimy zajefajny digital? SERIO?
6 0
odpowiedź
User
rekt
kolejna nic nieznaczaca agencyjka digital bedzie nic nie robiła
2 0
odpowiedź
User
Alfons
kolejna nic nieznaczaca agencyjka digital bedzie nic nie robiła
najwyraźniej musisz jakoś z tym żyć... :)
2 0
odpowiedź