SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aster: dążymy do tego, by zdobyć lojalnego, świadomego abonenta

Dostawca telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych Aster liczy na utrzymanie tempa pozyskiwania abonentów telefonii komórkowej, wynika z wypowiedzi wiceprezes Joanny Pasynkiewicz.

Pod koniec czerwca spółka poinformowała, że  w ciągu 3  miesięcy pozyskała 10 tysięcy nowych abonentów tej usługi.

„Chcielibyśmy utrzymać tempo pozyskiwania klientów, jednak na pewno nie kosztem obniżenia rentowności usługi. Nie zależy nam na tym, by pozyskać jak największą liczbę klientów w jak najkrótszym czasie, bo taka strategia nie sprawdza się na rynku MVNO. Dążymy do tego, by zdobyć lojalnego, świadomego abonenta, który będzie chciał  z naszych usług korzystać. Z tego powodu konsekwentnie będziemy rozwijać model abonamentowy” – powiedział Pasynkiewicz.

Dodała, że na koniec maja Aster aktywował ponad 55 tys. kart SIM.

„Jednak potencjał rozwoju telefonii komórkowej Aster jest dużo większy. Możemy pozyskać w sumie blisko 400 tysięcy klientów, którzy korzystają już z naszych usług podstawowych” – dodała Pasynkiewicz.

Aster posiada własny system bilingowy, dysponuje swoim call center i siecią obsługi klienta. Spółka planuje wprowadzenie w tym roku nowych planów taryfowych i usług we współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Spółka zapowiada także dalszy rozwój oferty internetu mobilnego.

„Rozważamy między innymi wprowadzenie usług dodanych telefonii komórkowej we współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Klienci mogą spodziewać się również zmian w ofercie Internetu mobilnego. Planujemy uzupełnić ofertę o nowe modele modemów komórkowych, zwiększyć pakiety danych i wdrożyć rozwiązania, które ułatwią abonentom lepsze dostosowanie posiadanej usługi do bieżących potrzeb. Chodzi tutaj m. in. o możliwość włączania i wyłączania dodatkowych pakietów danych” – poinformowała wiceprezes Astera.

Zaznaczyła, że Aster zakładał od początku, że telefonia komórkowa ma być usługą rentowną.

„Obecnie przynosi ona już zyski i pozytywnie wpływa na wynik EBITDA. Osiągnięcie rentowności było możliwe przede wszystkim dzięki modelowi biznesowemu, który przyjęliśmy. Od początku zdawaliśmy sobie sprawę, że sukces na rynku MVNO można będzie odnieść tylko wtedy, gdy telefonia komórkowa będzie uzupełnieniem usług telekomunikacyjnych” – zaznaczyła Pasynkiewicz.

W 2009 r. przychody Aster kształtowały się na poziomie ponad 400 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Aster: dążymy do tego, by zdobyć lojalnego, świadomego abonenta

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
"Dążymy do tego, by zdobyć lojalnego, świadomego abonenta" - co za bzdety? Byłem klientam Aster przez 5 lat, za potrójną usługę, a tym najszerszy możliwy pakiet TV płaciłem ponad 400 PLN miesięcznie. Nigdy nie zadzwonił do mnie żaden handlowiec z żadną nową ofertą, za to jak raz bedąc na urlopie spóźniałem się tydzień z płatnością za usługi, to automat wydzwaniał na numer domowy bez opamiętania. Zmieniając mieszkanie przyszedłem zrezygnować z usług i po odczekaniu 40 minut w kolejce Pani z okienka jedyne co miała do powiedzenia, to czy "rezygnuje ze wszystkich usług". Nic więcej, żadnych starań, żadnej oferty, zgroza.
odpowiedź
User
nabitywbutelke
Obiecanki cacanki a głupiemu radość tak kiedyś mówiono a aktualne do dzisiaj. Posiadam usługę internetu bezprzewodowego z którego nie mogę korzystać bo ani producent modemu Samsung SGH-Z810 nie może wywiązać się z umowy aktualizacji sterownika pod windows7 a także Operator Aster który nie jest wyegzekwować od dostawcy sprzętu .Kółko się zamyka a ja płacę 30 zeta za m-c.
Chcą zdobyć lojalnego, świadomego abonenta a a jak pozyskają to potrafią później wystawiać fakturę bez dotrzymania umowy dzentelmeńskiej. Ale podobno mówi się też, że dzentelmeni nie mówią o pieniądzach. Nabijanie w butelkę wciąż w modzie.
odpowiedź
User
http://prfot.ru/bod/tools.php?event=profile&pname=carpinteyrogrh
The secret Sport Activity Technique: This is a method that the majority of black guys with white gals will not likely even see coming. You go to a sports activities video game, allows say basketball as an example. Your objective will be to appeal to a basketball supporter or if you are in luck probably even a participant!
odpowiedź