ATAL kampanią świętuje jubileusz 35-lecia

Firma deweloperska ATAL ruszyła z ogólnopolską kampanią z okazji 35-lecia działalności. Spółka prezentuje w niej największe atuty, wynikające z doświadczenia i silnej pozycji na rynku nieruchomości. Swoją historię splata z historiami tysięcy Polaków.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
ATAL kampanią świętuje jubileusz 35-lecia

Jubileuszowa kampania potrwa do końca czerwca i obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, ze szczególnym naciskiem na osiem aglomeracji, w których deweloper realizuje swoje inwestycje, tj. Warszawę, Kraków, Górny Śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź, Trójmiasto i Szczecin. W przestrzeni tych miast pojawią się billboardy i citylighty.

– Przekaz kampanii opiera się na kluczowych wartościach, które budują nasz wizerunek oraz rynkową pozycję jednego z największych deweloperów w Polsce. Są to przede wszystkim: doświadczenie, stabilność, wiarygodność i rzetelność, wysoka jakość architektury i wykonawstwa, a przede wszystkim zaufanie tysięcy klientów. Także rodzinność uznaliśmy za istotną cechę, która w dużej mierze definiuje nasze wyobrażenie o mieszkaniu, jako życiowym fundamencie i inwestycji na lata – mówi Łukasz Borkowski, head of corporate communications & investor relations w ATAL.

Materiały wideo można zobaczyć w popularnych serwisach VOD, a kampania w mediach społecznościowych – od Facebooka i Instagrama, przez TikTok i LinkedIn – stanowi okazję do inspirujących rozmów i dzielenia się doświadczeniami.

Osią narracyjną promocyjnego klipu są architektoniczne ujęcia osadzone w kontekście codziennego życia.

Kampania wideo prowadzona jest na platformie YouTube oraz na wiodących portalach (grupy Ringier Axel Springer Polska i Wirtuala Polska Media) oraz w serwisie Otodom.

Za strategię, planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House. Koncepcję kreatywną oraz produkcję materiałów reklamowych powierzono agencji Demo Effective Launching.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?