ATAL kampanią świętuje jubileusz 35-lecia

Firma deweloperska ATAL ruszyła z ogólnopolską kampanią z okazji 35-lecia działalności. Spółka prezentuje w niej największe atuty, wynikające z doświadczenia i silnej pozycji na rynku nieruchomości. Swoją historię splata z historiami tysięcy Polaków.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
ATAL kampanią świętuje jubileusz 35-lecia

Jubileuszowa kampania potrwa do końca czerwca i obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, ze szczególnym naciskiem na osiem aglomeracji, w których deweloper realizuje swoje inwestycje, tj. Warszawę, Kraków, Górny Śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź, Trójmiasto i Szczecin. W przestrzeni tych miast pojawią się billboardy i citylighty.

– Przekaz kampanii opiera się na kluczowych wartościach, które budują nasz wizerunek oraz rynkową pozycję jednego z największych deweloperów w Polsce. Są to przede wszystkim: doświadczenie, stabilność, wiarygodność i rzetelność, wysoka jakość architektury i wykonawstwa, a przede wszystkim zaufanie tysięcy klientów. Także rodzinność uznaliśmy za istotną cechę, która w dużej mierze definiuje nasze wyobrażenie o mieszkaniu, jako życiowym fundamencie i inwestycji na lata – mówi Łukasz Borkowski, head of corporate communications & investor relations w ATAL.

Materiały wideo można zobaczyć w popularnych serwisach VOD, a kampania w mediach społecznościowych – od Facebooka i Instagrama, przez TikTok i LinkedIn – stanowi okazję do inspirujących rozmów i dzielenia się doświadczeniami.

Osią narracyjną promocyjnego klipu są architektoniczne ujęcia osadzone w kontekście codziennego życia.

Kampania wideo prowadzona jest na platformie YouTube oraz na wiodących portalach (grupy Ringier Axel Springer Polska i Wirtuala Polska Media) oraz w serwisie Otodom.

Za strategię, planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House. Koncepcję kreatywną oraz produkcję materiałów reklamowych powierzono agencji Demo Effective Launching.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"