ATAL kampanią świętuje jubileusz 35-lecia

Firma deweloperska ATAL ruszyła z ogólnopolską kampanią z okazji 35-lecia działalności. Spółka prezentuje w niej największe atuty, wynikające z doświadczenia i silnej pozycji na rynku nieruchomości. Swoją historię splata z historiami tysięcy Polaków.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
ATAL kampanią świętuje jubileusz 35-lecia

Jubileuszowa kampania potrwa do końca czerwca i obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, ze szczególnym naciskiem na osiem aglomeracji, w których deweloper realizuje swoje inwestycje, tj. Warszawę, Kraków, Górny Śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź, Trójmiasto i Szczecin. W przestrzeni tych miast pojawią się billboardy i citylighty.

– Przekaz kampanii opiera się na kluczowych wartościach, które budują nasz wizerunek oraz rynkową pozycję jednego z największych deweloperów w Polsce. Są to przede wszystkim: doświadczenie, stabilność, wiarygodność i rzetelność, wysoka jakość architektury i wykonawstwa, a przede wszystkim zaufanie tysięcy klientów. Także rodzinność uznaliśmy za istotną cechę, która w dużej mierze definiuje nasze wyobrażenie o mieszkaniu, jako życiowym fundamencie i inwestycji na lata – mówi Łukasz Borkowski, head of corporate communications & investor relations w ATAL.

Materiały wideo można zobaczyć w popularnych serwisach VOD, a kampania w mediach społecznościowych – od Facebooka i Instagrama, przez TikTok i LinkedIn – stanowi okazję do inspirujących rozmów i dzielenia się doświadczeniami.

Osią narracyjną promocyjnego klipu są architektoniczne ujęcia osadzone w kontekście codziennego życia.

Kampania wideo prowadzona jest na platformie YouTube oraz na wiodących portalach (grupy Ringier Axel Springer Polska i Wirtuala Polska Media) oraz w serwisie Otodom.

Za strategię, planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House. Koncepcję kreatywną oraz produkcję materiałów reklamowych powierzono agencji Demo Effective Launching.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]