SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Atmedia bez Tele 5. Stacja wybiera IDMnet

Tele 5 od stycznia 2014 roku nie będzie już obsługiwane przez brokera Atmedia. Za sprzedaż i planowanie czasu reklamowego w stacji odpowiadać będzie firma IDMnet, wchodząca w skład Grupy ZPR.

<!-- 0.5092s -->

- To decyzja czysto biznesowa - mówi Dominika Rejmer, PR manager w Polcast Television, nadawcy Tele 5. Stacja ta w ofercie Atmediów była od stycznia 2008 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Tele 5 w grupie 16-49 w listopadzie br. wyniósł 0,18 proc. (dowiedz się więcej).

Tym samym IDMnet, dotąd zajmujący się sprzedażą reklam w internecie, rozpocznie działalność jako broker telewizyjny. W styczniu 2014 roku zacznie bowiem sprzedawać reklamy nie tylko w Tele 5, lecz także w naziemnych kanałach Eska TV i Polo TV (do końca roku również obsługują je Atmedia), a wiosną do jego oferty dołączy nowa stacja naziemna Fokus TV (więcej na ten temat).

Jak już informowaliśmy, z końcem roku na rzecz TVN Media Atmedia stracą kanały FOX International Channels Poland i Sony Pictures Television (AXN), a na rzecz Polsat Media - stacje Kino Polska TV i Universal Networks International.

Drugi z kanałów Polcastu emitujących reklamy, czyli Polonia 1, nadal będzie obsługiwany przez wewnętrznego brokera nadawcy, czyli Media 5.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Atmedia bez Tele 5. Stacja wybiera IDMnet

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
elo!
HA HA HA HA HA HA... Zdrowych i pogodnych świąt życzę pracowniczkom firmy Atmedia. HA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HA
10 34
odpowiedź
User
ekspert
również Wesołych Świąt!!!! ;)
9 9
odpowiedź
User
WNM
Lekcja pokory dla wszystkich. Nic nie trwa wiecznie, zmiana to normalność i konieczność.

A burakowi elo! z powyższego postu życzę burackich świąt, w burackim towarzystwie i równie burackiej przyszłości.
22 9
odpowiedź
User
note2.0elo
"WNM" napisał(a): Lekcja pokory dla wszystkich. Nic nie trwa wiecznie, zmiana to normalność i konieczność.

A burakowi elo! z powyższego postu życzę burackich świąt, w burackim towarzystwie i równie burackiej przyszłości.


Pokory powinna się nauczyć niejaka pani Maria Wajda protegowana Boroszko, która na tym portalu wieszczyła, że to nie inna mediowa grupa jak TVN, odczuje największą stratę na rynku reklamy telewizyjnej na rzecz tej poronionej firemki jaką jest Atmedia. Efekt? TVN ma 40% rynku, a oni zdychają w męczarniach.
11 18
odpowiedź
User
Pętelka
Tele5 to jeden z najbardziej doświadczonych zespołów na rynku nadawców telewizyjnych. Utrzymanie kanału FTA satelitarno-kablowego przez 10 lat tylko z reklamy, przy kanałach dystrybuowanych odpłatnie przez międzynarodowe poteżne koncerny mediowe i żyjace także z reklamy oraz "układ trzymający system", to 10-cio letnia walka Davida z kilkoma Goliatami. Chapeau bas dla tamtego zespołu, choć słyszałam, że w ostatnim roku liczne turbulencje ten zespół dopadły. Wierzę, że wiedzą co robią.
15 11
odpowiedź