SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Attention Marketing zaczyna obsługę Porta Drzwi

Agencja Attention Marketing specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym będzie odpowiadać za budowanie wizerunku firmy Porta Drzwi jako dobrego pracodawcy.

Do zadań agencji należeć będzie budowanie i wspieranie komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej w kontekście Employer Brandingu.

- Będziemy wykorzystywać  w tym celu szeroką gamę narzędzi tak aby skutecznie komunikować się z obecnymi i potencjalnymi pracownikami Porta Drzwi - powiedział Adam Sanocki, partner zarządzający Attention Marketing, koordynujący działania dla firmy Porta.

## NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szef-marketingu-porta-przedstawiamy-marke-jako-przyjazna-rodzinna-i-otwarta-to-najblizsze-nam-cechy-wywiad ##

Umowa została podpisana 1 listopada br. Attention Marketing została wybrana w drodze konkursu. Liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono.

Dołącz do dyskusji: Attention Marketing zaczyna obsługę Porta Drzwi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sylwia
"Gratulacje" za ostatnią fatalną kampanię reklamową drzwi PORTA. Analizując sposób i treść reklam można być zaskoczonym, że nadal można natknąć się na takie partactwo medialne. Trzeba być niezwykle delikatnym i mieć wyczucie, aby wzorować się na pomysłach innych, czego widać w tej Agencji zupełnie zabrakło. Zważywszy, że kampania jest pracą wielu osób można być zdziwionym tego poziomu. Wasza strategia to jakby wzorować się na złotym pierścionku z diamentem, a zrobić tombak ze szkiełkiem... Jeśli tego nie widzicie to macie problem z ludźmi. Życzę lepszych rozwiązań na przyszłość i wyciągnięcia wniosków.
odpowiedź