Audio in Display nową propozycją w ramach oferty RMF Digital

Grupa RMF wprowadza właśnie nowy format reklamowy w ofercie internetowej RMF Digital – Audio in Display. To połączenie tradycyjnej, klikalnej reklamy graficznej z reklamą dźwiękową.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Audio in Display nową propozycją w ramach oferty RMF Digital

Nowy format pozwala na dodanie dowolnego pliku dźwiękowego do klikanej kreacji graficznej. Dźwięk uruchamiany jest przez użytkownika poprzez naciśnięcie przycisku playera. Dźwiękiem może być spot reklamowy, jingiel, muzyka czy komunikat tekstowy. -  Audio in Display to oryginalne rozwiązanie, angażujące użytkowników zarówno obrazem jak i dźwiękiem - ocenia Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Większość użytkowników stron Grupy korzysta z urządzeń mobilnych – zatem nowy format oferowany jest w dwóch wersjach: rectangle audio (na stronach mobilnych) oraz interstitial audio (w aplikacjach mobilnych). Dostępny jest w portalach i serwisach: RMF24.pl, RMFon.pl, Twoje Zdrowie, Bajeczna Polska, rmf.fm i rmfmaxxx.pl. - To rozwiązanie idealne dla reklamodawców, którzy w szybkim czasie chcą dotrzeć z przekazem audio do dużej liczby użytkowników, szukają nowych, niestandardowych form w internecie. Teraz można niskim kosztem zbudować szeroki zasięg audio w krótkim czasie - mówi Adam Pachla, head of digital w Grupie RMF.

RMF Digital to nowoczesna, kompleksowa oferta, którą Grupa RMF proponuje reklamodawcom od września 2020 roku. Obsługa kampanii internetowych oferowana jest w serwisach własnych Grupy, ale też na portalach i stronach zewnętrznych wydawców. RMF Digital oferuje też usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. RMF Digital oferuje wszystkie formy reklamy internetowej: display, audio i wideo na wszystkich typach urządzeń (desktop, mobile, aplikacje). W ofercie ma nie tylko powierzchnię serwisów własnych, ale też jest internetowym brokerem.  

 

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly