SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Audioteka stawia na PR Calling

Audioteka, platforma treści audio, dołączyła do portfolio klientów PR Calling.

Article

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki, w tym m.in. za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżący konsulting.

Klient sam zgłosił się do agencji.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Audioteka to platforma z audiobookami, podcastami i słuchowiskami, specjalizująca się w produkcji wysokiej klasy autorskich treści audio. Powstała w 2008 r. marka posiada w swej liczący ponad 19,5 tysiąca pozycji katalog polskojęzycznych produkcji audio.

Dołącz do dyskusji: Audioteka stawia na PR Calling

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl