Audytorium17 podniesie ceny reklam

Sieć Audytorium17, skupiająca regionalne rozgłośnie Polskiego Radia SA wprowadza zmiany w cenniku reklamowym. Będą obowiązywać od 12 lutego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Audytorium17 podniesie ceny reklam

Od 12 lutego 2024 roku cennik pakietowy Audytorium 17 zostanie zaktualizowany i dostosowany do zmian na rynku lokalnym naszych rozgłośni.

- Jest to tylko korekta cennika, w niektórych pasmach w godzinach 6-20 cena idzie w dół, a w niektórych do góry. Średnio między godzinami 6. a 20. cena wzrasta o zaledwie 2 proc. - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Bziuk, client service director Audytorium17. 

Audytorium17 niezmiennie zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia na rynku ogólnopolskim.

- Naszym priorytetem jest maksymalizacja zysków dla Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia oraz stacji miejskich. Audytorium17 realizuje te zadania z sukcesami, współpracując z całym rynkiem medialnym w Polsce. Przykładem jest stała współpraca z największymi brokerami radiowymi i domami mediowymi, tworzenie sprzedaży pakietowej, z której największym jest Power FM obejmujący wszystkie rozgłośnie regionalne, stacje miejskie PR i stacje RMF FM- dodaje Piotr Bziuk.

Ostatnia podwyżka cen reklam w Audytorium17 miała miejsce wiosną 2023 roku. Zdrożały wówczas o ok. 5 proc. 

14,2 proc. mniej przychodów

Spółka Audytorium 17, odpowiadająca za sprzedaż oferty reklamowej 17 regionalnych rozgłośni publicznych, w 2022 roku zanotowała spadek przychodów o 14,2 proc. do 8,1 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 286,7 do 107,7 tys. zł.

Na jej przychody złożyło się 8,07 mln zł ze sprzedaży krajowej reklam i 32,5 tys. zł ze sprzedaży badań słuchalności. W 2021 roku spółka osiągnęła 8,95 mln zł z reklam i 390,9 tys. zł z badań słuchalności. Firma w ramach obsługi 17 regionalnych rozgłośni publicznych zleciła w 2022 roku 573 kampanie reklamowe obejmujące 142,8 tys. emisji spotów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP