"Auto Firmowe" z dodatkiem

"Mojeauto" tak będzie się nazywał bezpłatny dodatek do debiutującego w marcu miesięcznika "Auto Firmowe"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dodatek będzie dystrybuowany, w co drugą środę miesiąca na wybranych skrzyżowaniach największych polskich miast.

To efekt kolejnego porozumienia pomiędzy Internet Service S.A. (właściciel i operator Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl) oraz wydawnictwa IPM.

- Zmiana nazwy z wcześniejszej "Traffic" na "Mojeauto" pozwoli na pełniejsze wykorzystanie efektów synergii pomiędzy naszymi firmami - mówi Dorota Murzyńska, Dyrektor Wydawniczy IPM - Zarówno w zakresie zawartości merytorycznej jak i promocji obu mediów. Mojeauto.pl jest przecież wiodącym serwisem motoryzacyjnym w polskim Internecie.

- Użyczenie nazwy platformy podkreśla nasze zaangażowanie w projekt - mówi Michał Kluba, Prezes Internet Service S.A. - Nie ukrywam, że przedsięwzięcie traktujemy również jako kolejną formę promocji.

Mojeauto w wersji papierowej, w liczbie 150 tysięcy egzemplarzy, będzie dystrybuowane w największych polskich miastach:  Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie i Trójmieście. Kolporterzy w oznakowanych kamizelkach będą rozdawali gazety kierowcom na wybranych skrzyżowaniach. Ponadto, część nakładu trafi na lokalne giełdy samochodowe.

Pierwszy numer dodatku Mojeauto pojawi się już w drugiej połowie marca.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych