Avantis dla Telepizzy

11 października br. rozpoczęła się jesienna promocja: "Konkurs Telepizza"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem Konkursu jest wsparcie sprzedaży pizzy w dostawie, jak również w restauracjach Telepizzy.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto zakupi przynajmniej jedną małą pizzę w restauracji Telepizzy lub dostawie. Klient otrzymuje wówczas specjalny kupon konkursowy z unikalnym kodem, który należy wysłać SMS-em. Następnie trzeba odpowiedzieć na jedno proste pytanie dotyczące oferty Telepizzy. Na jeden kupon konkursowy można dokonać tylko jednego zgłoszenia do Konkursu.

Konkurs składa się etapów dziennych. W każdej turze wyłaniani są zwycięzcy - osoby, którzy poprawnie i najszybciej odpowiadały na zadane pytanie. Każdego dnia jedna osoba może wygrać telefon Sony Ericsson T630 z aparatem cyfrowym, a kolejni zwycięzcy deskorolki, plecaki, piłki oraz pizze. Wszyscy pozostali otrzymują nagrody multimedialne: gry Java, logosy i tapety. Każdy wysłany SMS to nagroda. Wszyscy wygrywają. Aby odebrać nagrodę konieczne jest pokazanie paragonu w celu weryfikacji zgłoszenia.

Akcja "Konkurs Telepizza" jest promowana w mediach: Polsat, TVN, TVN7, MTV, Discovery, RMF FM, radiostacje lokalne, Interia.pl, Gadu-Gadu oraz w restauracjach Telepizza poprzez materiały reklamowe: banery, plakaty, ulotki. Partnerem promocji jest Sony Ericsson.

Avantis odpowiada za obsługę mobilną "Konkursu Telepizza":

opracowanie mechanizmów konkursowych,

stworzenie aplikacji obsługującej Konkurs SMS, do której dodano specjalny moduł weryfikujący prawidłowość zgłoszeń,

realizacja i kontrola przebiegu konkursu,

raporty online prezentujące przebieg akcji w poszczególnych restauracjach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu