SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Awanse w Rowland

Karolina Piekus objęła stanowisko Corporate Communications Director, zaś Joanna Orłowska została awansowana na Senior Account Managera w dziale Corporate & Financial Relations (CFR) w Rowland Communications.

CFR to największy dział w Rowland, specjalizuje się w działaniach korporacyjnych oraz w komunikacji kryzysowej, posiada też doświadczenie w obsłudze debiutów i spółek giełdowych w zakresie investor relations. Wśród obsługiwanych obecnie klientów znajdują się m. in. CEDC, Dominet i Dominet Bank, Impel, Fiege, Lubawa, Sodexho Pass Polska, KAH Społem, Vectra oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji i Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego jako klienci non-profit.

„Dział relacji korporacyjno-finansowych rozwija się bardzo dynamicznie. Liczy ponad dziesięć osób i tylko w pierwszej połowie tego roku pozyskał sześć długoterminowych kontraktów. Skala prowadzonych działań i liczba obsługiwanych klientów pozwalają na dalszy rozwój specjalizacji w ramach działu. Jedną z nich jest komunikacja korporacyjna, nad którą nadzór objęła Karolina Piekus. Kolejne to obsługa debiutów i spółek giełdowych oraz zarządzanie kryzysami i sytuacjami potencjalnie kryzysowymi. Wraz z rozszerzaniem naszych działań staramy się z jednej strony uzupełniać zespół o osoby o dużym potencjale, z drugiej zaś chcemy doceniać naszych najlepszych pracowników i proponować im jak najszersze możliwości rozwoju – zarówno poprzez awanse, jak również poszerzanie zakresów odpowiedzialności” – mówi Agata Tyszkiewicz, prezes Rowland Communications.

Karolina Piekus została awansowana ze stanowiska Senior Account Manager, zaś Joanna Orłowska – ze stanowiska Account Manager.

Karolina Piekus jest związana z Rowland Communications od prawie 4 lat, od początku z działem Corporate&Financial Relations. Aktualnie jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR procesu konsolidacji sieci Społem na zlecenie Krajowej Agencji Handlowej, komunikację korporacyjną na rzecz SodexhoPASS Polska oraz operatora logistycznego Fiege, a także prowadzi relacje inwestorskie dla LUBAWA S.A oraz dwa projekty z zakresu komunikacji kryzysowej. Wcześniej realizowała projekty na rzecz Agory, PTC Era, Grupy OMX, Crowley Data Poland, sanofi-aventis, HP, Matrix.pl, Sage Symfonia, Xelion.Doradcy Finansowi, Radpol SA, Prudential plc / Fundacja Przezorność, Leaf Poland, Ulrich, Muzeum Historii Żydów Polskich. W 2005 roku współprowadziła projekt Polish Energy Day realizowany na rzecz wiodących spółek z sektora energetycznego (w tym PKN Orlen, PGNiG, PKE, Lotos, Nafta Polska), który został wyróżniony w konkursie Złoty Spinacz. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu o specjalizacji public relations oraz Podyplomowych Studiów Marketingu Politycznego i Medialnego.
 
Joanna Orłowska z Rowland Communications i działem Corporate&Financial Relations związana jest od 2004 r. Specjalizuje się w obsłudze firm z sektora finansowego oraz spółek giełdowych, prowadząc na ich rzecz działania public relations i investor relations. Posiada także szerokie doświadczenie w obsłudze firm z branży doradczej oraz prowadzeniu projektów kryzysowych. Wśród obsługiwanych przez nią klientów znalazły się m.in. Impel, Vectra, BRE Corporate Finance, Famur, Hays, Ernst&Young Academy of Business, TNS OBOP, Infoscore BIG. Wcześniej pracowała jako dziennikarka - początkowo Gazety Wyborczej Poznań, a następnie Wprost. Jest absolwentką poznańskiej Akademii Ekonomicznej, gdzie ukończyła studia o specjalności publicystyka ekonomiczna i public relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Awanse w Rowland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl