SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bądźmy Razem” - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)

Telewizja Polska rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „Bądźmy Razem”. Jej ideą jest promocja oferty programowej publicznego nadawcy, a punktem wyjścia jest mundial w Rosji.

Article

Poza tym wydarzeniem kampania obejmie sukcesywnie kolejne pozycje z oferty programowej publicznego nadawcy: programy rozrywkowe, rodzimą produkcję rozrywkową i serialową oraz wybrane zagraniczne filmy i seriale fabularne.

- Wiodący przekaz akcji koncentruje się na wizerunku telewizji publicznej jako nowoczesnego, przyjaznego i otwartego medium skierowanego do szerokiego grona odbiorców, oferującego produkcje na światowym poziomie - czytamy w komunikacie prasowym wysłanym do Wirtualnemedia.pl przez TVP.

Premiera flagowego, trzydziestosekundowego spotu kampanii odbyła się we wtorek, 19 czerwca br., w przerwie meczu Polska-Senegal. Jak informuje nadawca powołując się na dane Nilsen Audience Measurement, jej zasięg do 25 czerwca br. przekroczył 22 mln widzów.

Koncept kreatywny oraz spoty przygotowało biuro programowe wraz z Agencją Kreacji Oprawy i Reklamy przy współpracy z agencją Wavemaker. Spoty zrealizowano w kooperacji ze Studiem Sputnik. Profil Facebook „Bądźmy Razem TVP” oraz aktywności w mediach społecznościowych realizuje agencja Click.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Bądźmy Razem” - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
Zbędny trud. Polacy raczej są coraz częściej razem w nieoglądaniu tvp. Tego trendu się nie odwróci.
36 11
odpowiedź
User
aZaliż
Przydałoby się, by np. WM przygotowały listę podmiotów sięgających po pieniądze reżimówki Kurskiego.
Niech wszyscy wiedzą, kto wspomaga propagandę.
30 11
odpowiedź
User
TFM
Nowoczesne medium ze średniowiecznymi poglądami.
19 12
odpowiedź
User
Beti
Jeśli o mnie chodzi to będziemy osobno
22 11
odpowiedź
User
Kropka
Tak ciekawa ta kampania jak oferta TVP.
15 9
odpowiedź