Bahlsen wybiera agencję reklamową do współpracy w przyszłym roku

Firma Bahlsen Polska, producent m.in. słodyczy Hit i Krakuski, prowadzi przetarg na obsługę reklamową. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla marketera w przyszłym roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bahlsen wybiera agencję reklamową do współpracy w przyszłym roku

Agnieszka Prusaczyk, kierownik ds. komunikacji w Bahlsen Polska, potwierdziła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl informację o trwającym przetargu. Nie zdradziła jednak liczby i nazw jego uczestników. Przekazała jedynie, że zaproszono do niego kilka agencji.

Firma nie podaje też, czy trwające postępowanie dotyczy obsługi jej wybranej marki czy też wszystkich.

Przypomnijmy, że wiosną br. Bahlsen w przetargu wybrał do współpracy agencję reklamową Ogilvy&Mather. Miała zająć się przygotowaniem i wdrożeniem nowej platformy komunikacyjnej dla marki Hit. Od tego czasu marka Hit nie była promowana szeroko w żadnej kampanii.

Agencja Ogilvy&Mather przygotowała natomiast kreację obecnej kampanii marki ciastek Krakuski Duelki.

Za obsługę mediową Bahlsena odpowiada Starcom (Publicis Media), a za działania w internecie - J. Walter Thompson Group Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?