Balenciaga sprzedaje torby wyglądające jak worki na śmieci za 1800 dolarów

Blisko 1800 dolarów trzeba zapłacić za torbę przypominającą kształtem worek na śmieci od kultowego domu mody Balenciaga.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Torba "Trash Pouch" z jesiennej kolekcji domu mody Balenciaga kosztuje 1790 dolarów. Dodatek z błyszczącej skóry po raz pierwszy zaprezentowano na wybiegu podczas Paris Fashion Week w marcu.

Kolorystka torby, typowa dla worków na śmieci - czerń, biel, błękit żółć - tylko wzmaga internetowe szyderstwa z marki. Marka przyznaje zresztą, że to właśnie worki na śmieci były inspiracją projektu.

Internauci kpią z worka Balenciaga

"Balenciaga ma na sprzedaż torbę na śmieci za 1795 dolarów. Myślę, że moda od projektantów to chory eksperyment społeczny"- napisał jeden z użytkowników Twittera. "[Torba] wygląda dokładnie jak worek Hefty, którego używałbyś w swoim śmietniku w kuchni" - drwi inny użytkownik. "Oni naprawdę żartują sobie z klientów" - brzmi inny wpis.

Worek pokazywała na swoim Instagramie Kim Kardashian. 

To nie pierwszy tak ekscentryczny projekt słynnego domu mody inspirowany przedmiotem codziennego użytku. Kilka lat temu marka wypuściła warte kilkaset dolarów buty Mules. Internauci dopatrzyli się, że wyglądają jak włożone na stopę kartonowe pudełeczka – dokładnie takie, w jakie w McDonald's pakowane są frytki.

W ostatnich miesiącach głośno było z kolei o butach "Full Destroyed" za 1850 dolarów. Na obuwiach widoczne były wyraźne ślady zniszczenia, takie jak rozdarcia, zabrudzenia, ślady ubłocenia, podarte sznurówki itd.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora