Balenciaga sprzedaje torby wyglądające jak worki na śmieci za 1800 dolarów

Blisko 1800 dolarów trzeba zapłacić za torbę przypominającą kształtem worek na śmieci od kultowego domu mody Balenciaga.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Torba "Trash Pouch" z jesiennej kolekcji domu mody Balenciaga kosztuje 1790 dolarów. Dodatek z błyszczącej skóry po raz pierwszy zaprezentowano na wybiegu podczas Paris Fashion Week w marcu.

Kolorystka torby, typowa dla worków na śmieci - czerń, biel, błękit żółć - tylko wzmaga internetowe szyderstwa z marki. Marka przyznaje zresztą, że to właśnie worki na śmieci były inspiracją projektu.

Internauci kpią z worka Balenciaga

"Balenciaga ma na sprzedaż torbę na śmieci za 1795 dolarów. Myślę, że moda od projektantów to chory eksperyment społeczny"- napisał jeden z użytkowników Twittera. "[Torba] wygląda dokładnie jak worek Hefty, którego używałbyś w swoim śmietniku w kuchni" - drwi inny użytkownik. "Oni naprawdę żartują sobie z klientów" - brzmi inny wpis.

Worek pokazywała na swoim Instagramie Kim Kardashian. 

To nie pierwszy tak ekscentryczny projekt słynnego domu mody inspirowany przedmiotem codziennego użytku. Kilka lat temu marka wypuściła warte kilkaset dolarów buty Mules. Internauci dopatrzyli się, że wyglądają jak włożone na stopę kartonowe pudełeczka – dokładnie takie, w jakie w McDonald's pakowane są frytki.

W ostatnich miesiącach głośno było z kolei o butach "Full Destroyed" za 1850 dolarów. Na obuwiach widoczne były wyraźne ślady zniszczenia, takie jak rozdarcia, zabrudzenia, ślady ubłocenia, podarte sznurówki itd.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]