Ballantines w nowej butelce wsparta kampanią

Na polski rynek trafiła nowa butelka szkockiej whisky Ballantines. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez agencję Lowe Warsaw.

km
km
Udostępnij artykuł:

Największe zmiany w nowej butelce Ballantines zaszły w obrębie etykiety, której wykrój jest bardziej dynamiczny, a znak herbowy Lorda Lyona został przeniesiony do górnej części opakowania.

Butelka zachowała swój charakterystyczny prostokątny kształt, a nazwa marki ma zmienioną, złotą kolorystykę. Całość dopełnia pieczęć z literą "B".

grafika

Ballantines w nowej butelce pojawiła się na polskim rynku w sierpniu br., a od września ma być dostępna w sklepach w całym kraju. Launch wspierają m.in. prowadzone przez Lowe Warsaw działania reklamowe punktach handlu nowoczesnego i tradycyjnego oraz animacje w kanale on-trade. Agencja na potrzeby tej akcji opracowała graficzne motywy przewodnie (tzw. key visuale) oraz materiały POS.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych