Bank Millennium chce w tym roku zrealizować oszczędności zakładanena 2010 r.

Bank Millennium po III kwartale przekroczył poziom 101 mln złredukcji kosztów, zakładanej na cały rok 2009 i oczekujezrealizowania w tym roku całości oszczędności przewidzianych na rok2010, podał bank w komunikacie w piątek.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

Po 9 miesiącach tego roku koszty wyniosły 782,4 mln zł i, jakpodał bank, utrzymują korzystną tendencję zniżkową o ponad 10% wstosunku do 9 miesięcy 2008 r.

"Ten bardzo dobry wynik jest efektem programu redukcji kosztów,ogłoszonego na początku roku i konsekwentnie realizowanego, nawetszybciej, niż pierwotnie planowano. Po III kw. 2009 r. bankprzekroczył poziom 101 mln zł redukcji kosztów, zakładanej na całyrok 2009 i oczekuje zrealizowania w roku bieżącym całościoszczędności, przewidzianych na rok 2010" - poinformował bank wkomunikacie.

Koszty ogółem w III kw. wyniosły 262,6 mln zł, pozostając natakim samym poziomie, jak w kwartale poprzednim.

Koszty osobowe ustabilizowały się w ujęciu kwartalnym inarastająco po trzech kwartałach były o 21%, czyli o 94 mln zł rokdo roku.

Bank podał, że łączna liczba pracowników w grupie spadła do 6303etatów i była niższa o 784 niż rok wcześniej.

"W ujęciu kwartalnym spadek był mniejszy (111 etatów w III kw.)i wielkość zatrudnienia powinna ustabilizować się w najbliższejprzyszłości" - czytamy dalej.

Po III kw. wskaźnik koszty do dochodów (C/I) wyniósł 75,5% i byłwyższy w porównaniu z 9 miesiącami 2008 r., kiedy wyniósł 61,1%,ponieważ spadające koszty nie w pełni zrekompensowały niższeprzychody.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu