Semcore rozpoczyna proces rebrandingu, w związku z czym w firmie zostało powołane stanowisko head of brand development, a poszczególne etapy związane z rozwojem marki Semcore przez rebranding, będą przeprowadzane przy dużym wykorzystaniu wewnętrznych zasobów.
Semcore rozpoczyna rebranding
Proces będzie realizowany w oparciu o rzadki model w polskim biznesie - obejmie realizację działań takich jak sprinty strategiczne i projektowe, warsztaty ze środowiskiem branżowym i ekspertami czy pobyty eksploratywne.
"Model będzie wdrażany częściowo in-house i jego realizacja przez Bartka Kotowicza z pozycji eksperta wewnętrznego jest odpowiedzią na ekspansywny rozwój firmy i zmienność otoczenia rynkowego, w którym rebranding będzie urzeczywistniany" - zapowiada w komunikacie agencja.
Bartek Kotowicz to twórca i wieloletni dyrektor agencji brandingu strategicznego Engram. Założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, w ramach którego działa na rzecz polskiego brandingu. Inicjator i współautor Przewodnika Brandingowego. Propagator polskich marek – autor 126 Polskich Marek, inicjatywy, która bada i popularyzuje polskie marki.
Rasp jak zwykle jest zacofany, chociaż udaje, że bierze sztandar w dłoń i idzie zmieniać świat. W naszym kraju jest już taka baza danych, ale najpierw trzeba było zrobić research, albo nie kopiować cudzych pomysłów, ale w RASPie to akurat norma. I najlepszy cytat z tego komunikatu: "Wykorzystując swoje technologiczne kompetencje i cyfrową platformę wydawniczą Ring Publishing, Ringier Axel Springer Polska wdrożył dwa lata temu monitoring obecności kobiet w treściach wszystkich swoich serwisów internetowych (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes)" - w 3 na 4 serwisy w kadrze menegerów był lub wciąż jest mobi., po Lisku wiadomo, że i molesting, a w niektórych szefem wciąż jest mizogin. Tak właśnie RASP stara się PR-owo na rzecz kobiet, mając w d...kobiety, które zatrudnia.
pseudo dziennikarki jak zwykle na froncie walki o nicnierobienie. A większość z nich to le. sbi. jki
Kramiarze z RASP znów wywalają kasę na równość, postęp i pokój. Najbardziej zobaczyć chcielibyśmy jak menadżerowie demokratycznej korporacji RASP podpisują przelewy na konto fundacji i "Kosmos dla dziewczynek". Oraz jak podpisują przelew na konto Arety Szpura, ambasadora marki RASP. Pani z zawodu jest aktywistką ratującą świat.