SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartek Tyrawski: z Grupy ZPR Media do własnej agencji marketingowo-eventowej Trzy

Trzy to nowa agencja, którą stworzyli specjaliści z dziedziny organizacji i produkcji imprez masowych, zarządzania, promocji oraz obsługi klientów. Prezesem zarządu został Bartek Tyrawski wcześniej związany przez 10 lat z Grupą ZPR Media.

Bartek TyrawskiBartek Tyrawski

- Udało nam się zebrać zespół, w którym kompetencje poszczególnych członków świetnie się uzupełniają. Początek działania jest bardzo obiecujący - mówi prezes zarządu Bartek Tyrawski.

W przeszłości Tyrawski przez 10 lat pracował w Grupie ZPR Media. W latach 2014-18 pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Promotor United Entertainment. Wcześniej był dyrektorem produkcji w Promotorze, dyrektorem promocji Radia Wawa oraz dyrektorem komunikacji marketingowej w spółce Time.

Odpowiadał za organizację i produkcję Eska Music Awards, a także za realizację takich eventów jak: Jubileuszowa Gala - 25 lat Disco Polo, Gala 25-lecia „Super Expressu”, czy kolejne edycje Polo TV Hit Festival. Organizował także trasy koncertowe z cyklu Letnia Scena Eski, Wawa Live, Hity na Czasie, Letnia Trasa Polo 2014.

W zarządzie agencji Trzy znajduje się także Leszek Dudek odpowiedzialny m.in. za treści i dział digital marketingu. Wcześniej Dudek przez 10 lat pracował w mediach jako scenarzysta telewizyjny, dziennikarz, felietonista i copywriter. Stanowisko dyrektora kreatywnego w Trzy zostało powierzone autorowi tekstów, muzykowi Patrykowi Kumorowi.

Dołącz do dyskusji: Bartek Tyrawski: z Grupy ZPR Media do własnej agencji marketingowo-eventowej Trzy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl