1,46 mln widzów „Barw szczęścia” w nowym sezonie

„Barwy szczęścia” na początku sezonu 2022/2023 śledzi 1,46 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,46 mln widzów „Barw szczęścia” w nowym sezonie
„Barwy szczęścia”; fot. Artrama

Średnia widownia „Barw szczęścia” w okresie od 5 do 23 września 2022 roku wyniosła 1,46 mln osób. Przełożyło się to na 11,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualenemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany był od poniedziałku do piątku o godz. 20.10.

Najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 21 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,66 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-zyskalo-widzow-w-nowym-sezonie-tvp2-zdecydowanym-liderem,7169767655724673a ##

„Barwy szczęścia” to stworzony przez Ilonę Łepkowską i Tadeusza Lampkę obyczajowy serial przedstawiający losy mieszkańców warszawskiej ulicy Zacisznej. Realizowana przez Artramę produkcja nadawana jest w TVP2 od 2007 roku.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę