„Barwy szczęścia” straciły widzów, ale są liderem rynku

Serial „Barwy szczęścia” w jesiennym sezonie gromadzi 3,34 mln oglądających, o 240 tys. osób mniej niż rok  temu. TVP2 w czasie jego emisji pozostaje cały czas liderem całego rynku, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Barwy szczęścia” straciły widzów, ale są liderem rynku
fot. tvp

Emitowane od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05 w TVP2 „Barwy szczęścia” w okresie od 31 sierpnia do 5 października 2015 roku oglądało 3,34 mln osób. Przełożyło się to na 21,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 14 września br. Przed telewizorami zgromadził on 3,87 mln oglądających.

Oglądalność „Barw szczęścia” odcinek po odcinku

Widownia „Barw szczęścia” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 240 tys. osób. W okresie od 1 września do 6 października ub.r. serial śledziło średnio 3,58 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 23,10 proc. i 17,33 proc.

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należy do telewizji TVN, nadającej „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przekłada się na 16,11 proc. udziału w rynku. Dalej plasują się: TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 10,18 proc.) i Polsat (filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich” i „Zdrady”; 9,30 proc. udziału).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/m-jak-milosc-nie-daje-szans-konkurencji-ale-stracilo-300-tys-widzow ##

W grupie komercyjnej Dwójka jest jednak wiceliderem za TVN. Trzeci jest Polsat, a czwarta - Jedynka.

Widownia „Barw szczęścia” na tle konkurencji

„Barwy szczęście” oglądać można w Dwójce od 2007 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 9,06 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana