SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Barwy szczęścia” straciły widzów, ale są liderem rynku

Serial „Barwy szczęścia” w jesiennym sezonie gromadzi 3,34 mln oglądających, o 240 tys. osób mniej niż rok  temu. TVP2 w czasie jego emisji pozostaje cały czas liderem całego rynku, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.

fot. tvp Article

Emitowane od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05 w TVP2 „Barwy szczęścia” w okresie od 31 sierpnia do 5 października 2015 roku oglądało 3,34 mln osób. Przełożyło się to na 21,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 14 września br. Przed telewizorami zgromadził on 3,87 mln oglądających.

Oglądalność „Barw szczęścia” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

14-09-2015

3 868 094

24,59%

15-09-2015

3 671 615

23,99%

05-10-2015

3 666 496

22,91%

Widownia „Barw szczęścia” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 240 tys. osób. W okresie od 1 września do 6 października ub.r. serial śledziło średnio 3,58 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 23,10 proc. i 17,33 proc.

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należy do telewizji TVN, nadającej „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przekłada się na 16,11 proc. udziału w rynku. Dalej plasują się: TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 10,18 proc.) i Polsat (filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich” i „Zdrady”; 9,30 proc. udziału).

W grupie komercyjnej Dwójka jest jednak wiceliderem za TVN. Trzeci jest Polsat, a czwarta - Jedynka.

Widownia „Barw szczęścia” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Barwy szczęścia

3 335 029

21,79%

15,79%

TVN

2 466 114

16,11%

17,20%

TVP1

1 558 120

10,18%

8,83%

Polsat

1 423 553

9,30%

13,27%

„Barwy szczęście” oglądać można w Dwójce od 2007 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 9,06 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Barwy szczęścia” straciły widzów, ale są liderem rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl