SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Basia Kurdej-Szatan, Gabi Drzewiecka i Modny Tata reklamują Fuzetea (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej napojów Fuzeta, marki Coca-Coli. Działania pod hasłem "Twoja chwila pełna smaku" przygotowały McCann Worldgroup, Fortis, LiquidThread, Mediacom i Hill + Knowlton Strategies.

Article

Kampania "Twoja chwila pełna smaku" trwa od początku tego roku. W ostatniej, czerwcowej odsłonie, bohaterowie celebrowali wolne od obowiązków chwile.

W ramach letniej odsłony kampanii przygotowano spot z udziałem influencerów: aktorki Basi Kurdej-Szatan, dziennikarki Gabi Drzewieckiej i blogera tworzącego pod pseudonimem Modny Tata. Reklama pokazuje bohaterów w codziennych sytuacjach. Jednak w biegu i natłoku obowiązków znajdują także czas dla siebie i relaks.

Nowej odsłonie akcji towarzyszą samplingi produktów w przestrzeni miejskiej oraz reklamy na outdoorze (dworce, pociągi, nadmorskie kurorty oraz sezonowe punkty sprzedaży w 40 miastach w Polsce). Komunikację uzupełniają działania w social mediach i internecie. Spot emitowany jest zaś w telewizji.

Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Fuzetea to napój herbaciany, będący połączeniem smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Na polskim rynku brand zastąpił Nestea, której dystrybucją na naszym rynku zajmował się koncern Coca-Cola.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Basia Kurdej-Szatan, Gabi Drzewiecka i Modny Tata reklamują Fuzetea (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Deep
I pomyśleć, że dziesiątki ludzi siedzą całe miesiące w tych agencjach po godzinach z dedlajnami i asapami by wyprodukować taki gównofilmik o niczym
12 8
odpowiedź
User
wincey & wincey
ale miałki szajs. :(
8 8
odpowiedź
User
gosc
w tej herbacie to sam cukier
8 8
odpowiedź
User
lepiej..
było już z siedemdziesiąt podobnych reklamówek.
ludzie biegną albo pracują,, a potem odpoczywają .
jest też lektor, który mówi im, jak mają żyć.
pffff. brawo.
8 8
odpowiedź