SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beata Nawrat: z Call Connect do databroker

Beata Nawrat objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie databroker, świadczącej usługi outsourcingowe wsparcia sprzedaży i promocji. Wcześniej pracowała w spółce Call Connect.

Firma databroker specjalizuje się w prowadzeniu ogólnopolskich akcji sprzedażowych oraz w obsłudze programów wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem wielokanałowego centrum relacji z klientami (usługi BPO).

Nawrat będzie odpowiadać w spółce za obszar sprzedaży i marketingu. Wcześniej była m.in. prezesem zarządu i dyrektorem sprzedaży w spółce Call Connect, a także doradcą ds. rozwoju i strategii firmy Contact Point.

W latach 2003-2007 była związana ze spółką Arteria, gdzie pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu odpowiadała m.in. za tworzenie i rozbudowę struktur call center (z 10 do 300 stanowisk telemarketingowych), a wcześniej z Axel Springer Kontakt jako kierownik marketingu. W wolnych chwilach pasjonuje się współczesnym malarstwem światowym, historią sztuki i literaturą piękną.

Dołącz do dyskusji: Beata Nawrat: z Call Connect do databroker

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mariola
Zapraszamy do udziału w badaniu osoby m.in. z branży BPO/SSC, IT, dotyczącym aktywności na rynku pracy oraz opinii o pracodawcach. Udzielając nam odpowiedzi będziesz miał(a) możliwość anonimowego udziału w debacie na temat jakości ofert pracodawców. Każda opinia jest dla nas bardzo ważna. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 15 minut.

Zostaw swój adres email i wygraj bibliotekę na własność. Wypełnij ankietę i wygraj zestaw 20 książek, albo lot szybowcem.

Ankieta dostępna jest na stronie: https://4p.info.pl/8ed3779dc6eabd995f112f17078af24f.pg?s=108
odpowiedź