Beata Nawrat: z Call Connect do databroker

Beata Nawrat objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie databroker, świadczącej usługi outsourcingowe wsparcia sprzedaży i promocji. Wcześniej pracowała w spółce Call Connect.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma databroker specjalizuje się w prowadzeniu ogólnopolskich akcji sprzedażowych oraz w obsłudze programów wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem wielokanałowego centrum relacji z klientami (usługi BPO).

Nawrat będzie odpowiadać w spółce za obszar sprzedaży i marketingu. Wcześniej była m.in. prezesem zarządu i dyrektorem sprzedaży w spółce Call Connect, a także doradcą ds. rozwoju i strategii firmy Contact Point.

W latach 2003-2007 była związana ze spółką Arteria, gdzie pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu odpowiadała m.in. za tworzenie i rozbudowę struktur call center (z 10 do 300 stanowisk telemarketingowych), a wcześniej z Axel Springer Kontakt jako kierownik marketingu. W wolnych chwilach pasjonuje się współczesnym malarstwem światowym, historią sztuki i literaturą piękną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"