Bebzol.com: z Evolution Media Net do Goldbach Audience

Z początkiem kwietnia serwis Bebzol.com zacznie współpracę z siecią reklamową Goldbach Audience. Od maja ub.r. współpracował on z Evolution Media Net.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bebzol.com dołączy do pakietu serwisów rozrywkowych Goldbach Audience. Umowa zawarta na czas nieokreślony zapewnia sieci wyłączność agencyjną na obsługę serwisu. Bebzol.com oferuje reklamodawcom standardowe formaty umiejscowione w górnej części strony lub w jej prawym panelu oraz graficzne boksy śródtekstowe, wyświetlane między kolejnymi materiałami.

W styczniu br. Bebzol.com miał 519 tys. użytkowników, 10,2 mln odsłon krajowych i zagranicznych oraz 400 tys. odsłon mobilnych, a przeciętny użytkownik korzystał z serwisu przez 17,5 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius). W ubiegłym roku witryna, podobnie jak inne strony ze śmiesznymi multimediami, zanotowała duży spadek odwiedzalności (przeczytaj o tym więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI