Kanał "Beksy" reprezentowany przez Lifetube

Sieć partnerska i agencja influencer marketingu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) podjęła współpracę ze Studi (daw. Abstra) w zakresie obsługi sprzedażowej i reprezentacji youtubowego kanału rozrywkowego “Beksy”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kanał "Beksy" reprezentowany przez Lifetube

Kanał “Beksy” powstał w 2015 roku z inicjatywy grupy AbstrachujeTV i bardzo szybko zdobył popularność szczególnie wśród młodych kobiet i nastolatek. Obecnie kanał należący do Studi prowadzony jest przez dwie influencerki: Martę Rentel (znaną jako Marti Renti, którą na TikToku śledzi 2,4 mln użytkowników) oraz Adriannę Krysian (docierającej średnio do 266 tys. osób każdym postem na Instagramie).

“Beksy” gromadzą aktualnie 1,8 mln subskrybentów, a opublikowane treści zostały wyświetlone prawie 600 mln razy. Konta “BezBeksy” na Instagramie i TikToku śledzi odpowiednio: 842 tys. i 220 tys. obserwujących.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-lttm-jasmina-swierczynska-lukasz-rudnicki-michal-bogdanski ##

Kanał “Beksy” w ofercie LTTM

Dzięki współpracy Studi z LTTM, kanał “Beksy” zostanie od teraz włączony do oferty LTTM-u i umożliwi wszystkim dotychczasowym klientom agencji współpracę z popularnymi influencerkami. LTTM odpowiedzialny będzie za sprzedaż i reprezentację kanału YouTube “Beksy”, ofertowanie i koordynację realizowanych na kanale kampanii.

Z “Beksami” współpracowały dotychczas takie marki, jak: Fanta, The Sims, Maretti, McDonald’s, Ubisoft, Oral-B, LG, Netflix.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day