Biedronka z "Gangiem Fajniaków" najpopularniejsza na polskim YouTube w październiku

Reklama akcji lojalnościowej Biedronki "Gang Fajniaków" po raz kolejny znalazła się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Biedronka z "Gangiem Fajniaków" najpopularniejsza na polskim YouTube w październiku

Reklama Biedronki "Gang Fajniaków – Razem zawsze damy radę!" przedstawia historię dzieci, które wraz z Gangiem Fajniaków wybrały się do parku linowego. Beztroską zabawę zakłócił jednak Smog Stefek, który zadymił całą okolicę. Dzieciom wraz z pluszakami udało się jednak rozgonić gęsty dym. Kreację przygotowała Duda Polska.

Drugie miejsce na podium zajęła reklama x-kom "18 urodziny - Streaming", przygotowana z okazji 18. rocznicy istnienia sieci sklepów na rynku. Wideo jest jednym z 3 spotów z tej serii, za które odpowiada agencja kreatywna PZL.

Trzecie miejsce w październiku należy do Xiaomi Polska i krótkiej reklamy "Mi 10T - Flash Sale trwa!", prezentującej smartfony z serii Xiaomi Mi 10T i ich funkcjonalność oraz 24-godzinną promocję.

Na czwartym miejscu październikowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama "Samsung Galaxy S20 FE 5G | Wszystko, czego potrzebujesz, by robić to co kochasz" Samsung Polska. Spot w rytm dynamicznego hitu “Dynamite” koreańskiej grupy BTS prezentuje cechy smartfona Samsung Galaxy S20 Fan Edition.

Listę zamyka wideo "Allegro Smart! Week", promujące tydzień zniżek i okazji na popularnej polskiej platformie zakupowej Allegro.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa