SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Bitwa na głosy” straciła milion widzów, przegrywa z TVP1 i TVN

Drugą edycję “Biwy na głosy” po pięciu odcinkach ogląda w TVP2 o około 1,2 mln widzów mniej niż śledziło pierwszą serię muzycznego show. W czasie emisji programu Dwójka przegrywa z TVP1 i TVN, lepsza jest tylko od Telewizji Polsat.

Bitwa na głosy

Bitwa na głosy

“Bitwa na głosy 2” nadawana jest w TVP2 w soboty o 20.05. Po pięciu tygodniach nadawania oglądalność show wynosi 2,64 mln widzów, co przekłada się na 17,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i tylko 14,47 proc. w grupie komercyjnej - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Nadawana rok temu w tym samym paśmie pierwsza odsłona “Bitwy” po pięciu odcinkach miała 3,8 oglądających widzów, a udział stacji wynosiło odpowiednio 24,32 proc. i 20,88 proc.

Widowisko daje obecnie TVP2 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Liderem jest Jedynka, emitująca wówczas gł. “Komisarza Alexa” i filmy fabularne, co daje jej 20,93 proc. udziału. Wiceliderem jest TVN (“X Factor”, filmy; 20,18 proc.). Za TVP2 plasuje się natomiast Polsat (filmy; 11,95 proc.). W grupie komercyjnej Dwójka przegrywa także z TVP1 i TVN, ale jej przewaga nad Polsatem jest minimalna.

Z danych telemetrycznych wynika, że program “Bitwy na głosy” śledzą najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


 
W drugiej edycji show zespoły zdecydowało się prowadzić osiem nowych gwiazd: Edyta Górniak, Natalia Kukulska, Janusz Panasewicz, Ryszard Rynkowski, Mezo, Kamil Bednarek, Monika Kuszyńska oraz siostry Przybysz. Gospodarzem programu jest Hubert Urbański, a za produkcję wykonawczą odpowiada Mastiff Media Polska.



Widownia “Bitwy na głosy”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
03-03-20122 548 76916,26%14,03%
10-03-20122 623 44516,66%14,29%
17-03-20122 698 09517,72%15,44%
24-03-20122 451 62617,04%13,62%
31-03-20122 887 37518,09%14,94%
Średnia2 640 24617,14%14,47%


Oglądalność show na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP13 223 62020,93%15,80%
TVN3 107 74720,18%25,10%
TVP2 – Bitwa2 640 24617,14%14,47%
Polsat1 841 53111,95%14,41%


 Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni36,09%75
Kobiety63,91%123
Wiek 4-92,02%34
 10-154,89%73
16 - 193,72%68
20 - 242,99%39
25 - 293,22%36
30 - 345,64%68
35 - 397,17%97
40 - 445,74%89
45 - 497,35%110
50 - 5410,61%133
55 - 5910,93%140
6035,71%173
Wlk. miastaWieś44,90%114
< 50 tys.26,53%113
50-100 tys.7,03%85
100-200 tys.6,92%90
> 200 tys.14,62%69
ZawódTop management6,40%65
Pracownicy średniego szczebla14,36%92
Pracownicy fizyczni i rolnicy17,30%92
Emeryci42,51%168
Inni19,42%64
WykształceniePodstawowe49,05%122
Średnie30,56%94
Wyższe13,47%92
Inne6,92%55
-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” straciła milion widzów, przegrywa z TVP1 i TVN

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sobek
Zle sie dzieje w państwie duńskim
odpowiedź
User
Sobek
Zle sie dzieje w państwie duńskim
odpowiedź
User
Marcin
A ja tam z programu jestem zadowolony! Wielkim plusem programu jest rozpisanie utworu na chór. I świetnie to brzmi. Więc osobiście oglądałem oglądam i będę oglądał ten show z ochotą. Tym bardziej teraz, jak Edzi już nie ma - ot taka małą prywatna antypatia :)
odpowiedź