Bitwa o parówki z historią w tle w reklamie Krakusa

Marka Krakus (Animex Foods) wystartowała z nową kampanią reklamową promującą Parówki z Szynki, ponownie osadzonej w królestwie Krakusa – króla szynki. Kreacją przygotowała agencja OK Human.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Bitwa o parówki z historią w tle w reklamie Krakusa

W kolejnej humorystycznej odsłonie platformy Król Krakus zagrzewa poddanych do codziennych "bitew" i przypomina, że „parówka z szynki na śniadanie to najważniejszy posiłek dnia”. Oczywiście oprócz parówki z szynki na drugie śniadanie. I kolację.

– Zależało nam na trafnym osadzeniu spotu w codziennym kontekście, jednocześnie zachowując lekkość i humor. Jako twórcy i konsumenci jesteśmy zmęczeni przewidywalnym podejściem do komunikacji – mówi Małgorzata Drozdowska, współzałożycielka OK Human, agencji,Krakus.

Łukasz Kwiatkowski, marketing manager marki Krakus dodaje: Komunikacja z przymrużeniem oka oraz unikalny świat marki osadzony wokół współczesnych insightów budują naszą dystynktywność, a jednocześnie wzmacniają więź z konsumentami.

Kampania ma charakter 360 stopni i obejmuje emisję 30- i 10-sekundowych spotów w telewizji, VOD oraz digitalu, a także działania w mediach społecznościowych i aktywacje shopperowe.

Reżyserii spotów ponownie podjął się Kuba Michalczuk, a za produkcję odpowiada Papaya Films. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu