Biuro reklamy Bonnier Business przejmuje obsługę części klientów Bankiera

Od 1 kwietnia br. dział reklamy Bonnier Business Polska, wydawcy dziennika „Puls Biznesu”, przejął odpowiedzialność za obsługę części klientów serwisów Grupy Bankier.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Biuro reklamy Bonnier Business przejmuje obsługę części klientów Bankiera
fot. Shutterstock.com

Zmiana dotyczy kampanii reklamowych CPM dla firm i instytucji spoza sektora finansowego, które obsługuje teraz bezpośrednio dotychczasowy zespół Bonnier Business Polska.

- Dla podmiotów z segmentu finansowego kampanie CPM i produkty w modelu efektywnościowym będą, jak dotychczas, przygotowywane i realizowane przez zespół sprzedaży Grupy Bankier - podano w komunikacie przesłanym Wirtualnemedia.pl.

Bonnier Business Polska nie podał nam przyczyn tej zmiany. Spółka dokonała zakupu Grupy Bankier.pl w styczniu br. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję