Biznes.pl: 550 tys. RU, 1,5 mln odsłon, połowa aplikacji aktywna

Należący do Grupy Onet serwis Biznes.pl w sierpniu odwiedziły 552 tys. użytkowników, wykonując 1,51 mln odsłon. W najbliższym czasie udostępnione zostaną odświeżone aplikacje serwisu na urządzenia mobilne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że uruchomiony w połowie kwietnia Biznes.pl w czerwcu zanotował 402 tys. użytkowników i 912 tys. odsłon, natomiast w lipcu - już 552 tys. użytkowników i 1,51 mln odsłon. Zasięg strony w tym czasie wzrósł z 2,05 do 2,83 proc.

Dla porównania: strony „Pulsu Biznesu” miały w lipcu 425 tys. real users i 6,6 mln odsłon, a serwis nf.pl - 710 tys. real users i 7,1 mln odsłon. Wśród stron o biznesie, finansach i prawie najpopularniejsze są Grupa Onet (do której wliczany jest ruch na Biznes.pl), WP i Orange i Money.pl (zobacz szczegółowe dane).

- Jesteśmy z tych wyników bardzo zadowoleni, tym bardziej że serwisowi udało się przyciągnąć grupę odbiorców, na której nam zależało: przede wszystkim top menedżerów i właścicieli firm. W efekcie w sierpniu znalazł się czołowej piętnastce witryn poświęconych gospodarce - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Mandes, dyrektor zarządzający Biznes.pl. - Ponadto aż połowa osób, która pobiera naszą aplikację na smartfon lub tablet, aktywnie z niej potem korzysta - opisuje Mandes, dodając, że tych pobrań zanotowano do tej pory kilkadziesiąt tysięcy.

Niedługo udostępnione zostaną nowe aplikacje Biznes.pl na iOS i Androida, które będą szybsze w działaniu. Ponadto serwis pojawi się w wersji na urządzenia BlackBerry.

Z kolei 3 września rozpoczęła się kampania reklamowa Biznes.pl, która oprócz internetu obejmuje radio (m.in. Radio Zet, RMF FM, Eska Rock, Antyradio, Chilli Zet, Radio Złote Przeboje, TOK FM). Reklamy na potrzeby akcji - zaplanowanej do 23 września - Grupa Onet przygotowała we własnym zakresie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Przypomnijmy, że kampania towarzyszyła już startowi Biznes.pl (przeczytaj więcej i zobacz tamte reklamy).

grafika

Nowa kampania serwisu pokazuje kluczowe, autorskie treści, które można w nim znaleźć w poszczególne dni tygodnia: w poniedziałek dotyczące głównie nieruchomości, we wtorek - finansów firm, w środę - gospodarki, w czwartek - banków, a w piątek - marketingu. Celem akcji jest zaprezentowanie Biznes.pl jako portalu, który ma swoją „ramówkę”, a treści w nim dostępne są przygotowywane pod okiem ekspertów z poszczególnych dziedzin.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska