Błękitna Linia TP SA

Nowoczesny system telefonicznej obsługi Klientów TP SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

2 miliony Klientów TP z województw dolnośląskiego, lubuskiego i wielkopolskiego, od 22 września może załatwić większość spraw związanych z korzystaniem z usług TP przez telefon - za pośrednictwem bezpłatnej Błękitnej Linii TP. Doradcy będą dostępni pod numerem 9393 przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

To początek wdrażania Błękitnej Linii TP w całym kraju. Od listopada będą z niej korzystać wszyscy Klienci Firmy.

Błękitna Linia TP to jeden z elementów wdrażanego przez TELEKOMUNIKACJĘ POLSKĄ w całym kraju systemu zarządzania relacji z Klientami (CRM) i jest jednym z największych tego typu przedsięwzięć w Europie. Obejmie blisko 11 milionów Klientów TP. Jego uruchomienie poprzedziła głęboka reorganizacja struktur Firmy. Jakość obsługi Klientów należała dotychczas do najsłabszych stron TP. Ta sytuacja wymagała całkowitej zmiany funkcjonującego systemu i skoncentrowania się na Klientach i ich potrzebach, zapewnieniu kompetentnej i sprawnej obsługi.

Ponad 80 proc. wszystkich spraw można załatwić dzwoniąc na Błękitną Linię TP:

sprawdzić wysokość rachunku,

uzyskać informacje na temat produktów i usług TP,

dowiedzieć się o aktualnych promocjach,

zamówić usługi, które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy,

zgłosić awarię telefonu, a przy okazji wyjaśnić jakie są jej przyczyny,

złożyć reklamację.

Pozostałe sprawy, w tym takie, które wymagają osobistego podpisania dokumentów, można załatwić w Telepunktach. Oferują one usługi i produkty Grupy TP w dziedzinie telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz Internetu. Są zlokalizowane w miejscach, które odwiedza dużo osób - np. w centrach handlowych, przy głównych ulicach miast.

Wdrażanie CRM w TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ rozpoczęło się od pilotażu w Poznaniu w październiku ubiegłego roku. System obejmował swoim zasięgiem ok. 460 tysięcy Klientów indywidualnych i 5,5 tysiąca Klientów biznesowych. W ciągu niespełna roku obsłużył ok. 650 tysięcy połączeń. Reklamacje na załatwianie spraw przez Błękitną Linię TP stanowiły ok. 1 proc. wszystkich połączeń, o wiele mniej niż w telekomach w Europie Zachodniej. Tam wskaźnik ten wahał się w granicach 2 - 2,5 proc.

Docelowo, obsługą Klientów dzwoniących na Błękitną Linię TP zajmować się będzie 1600 doradców pracujących w 31 nowoczesnych Centrach Obsługi Klienta. Do końca października 2003 roku w całym kraju zostanie uruchomionych 26 centrów do obsługi rynku masowego i 5 do obsługi rynku biznesowego.

Komentarze (0)
Franciszek
4 miesiące temu

W TAURONIE zmieniłem swoją dotychczasową taryfę na TAURON NOWA ENERGIA i uzyskałem prawo do bonusu klienckiego 420 zł. tyle tylko, że nie potrafię na stronie internetowej www.tauron.pl/dla-domu/prad/zwrot-za-prad zarejestrować tego faktu. Proszę o informację, jak to zrobić krok po kroku.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"