SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rap z azjatyckimi sztukami walki reklamuje loterię Blika (wideo)

Rusza kolejna odsłona loterii „Blikomania” promującej standard płatności mobilnych Blik. Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan i Blue 449.

W promocji uwzględniane są wszystkie płatności Blikiem, które zostaną zarejestrowane na stronie Blikomania.pl. Każda zgłoszona operacja to jedna szansa na wygraną.

W loterii spośród zgłoszeń z każdego dnia będzie losowanych 47 nagród po 100 zł i jedna w wysokości tysiąca zł. W finale wylosowane natomiast zostanie 100 tys. zł netto. Promocja potrwa do 22 sierpnia, we własnym zakresie organizuje ją spółka Polski Standard Płatności, operator systemu Blik.

Reklamy loterii żartobliwie nawiązują do konwencji filmów akcji o azjatyckich sztukach walki. Głównym bohaterem jest raper MC Silk, który występuje w kampaniach Blika od listopada ub.r.

 

Działania reklamowe Blika obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Change Serviceplan, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449.

Dołącz do dyskusji: Rap z azjatyckimi sztukami walki reklamuje loterię Blika (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Womit
Tragedia. Produkt ok, ale te reklamy... Kogoś opuścił zdrowy rozsądek.
0 0
odpowiedź
User
waLDk
Wg mnie reklama ma trafić do konkretnej części społeczeństwa - do tej młodszej. Jeśli mam rację, to powstała całkiem niezła reklama. Trafia w cel.
0 0
odpowiedź
User
Bobo
Wg mnie reklama ma trafić do konkretnej części społeczeństwa - do tej młodszej. Jeśli mam rację, to powstała całkiem niezła reklama. Trafia w cel.
Znaczy do dzieci, które .... Blika nie mają.
0 0
odpowiedź