SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blik reklamowany na bankomatach i wpłatomatach Euronet Polska

W ramach najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii (realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika), na kilkuset maszynach sieci Euronet Polska umieszczono reklamowe naklejki magnetyczne.

Article

W kampanii wykorzystano kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska, zlokalizowanych w strategicznych punktach, np. w centrach handlowych, dworcach czy lotniskach.

Naklejki magnetyczne na bokach bankomatów i wpłato-bankomatów jest jednym z najnowszych formatów oferowanych przez sieć Euronet Polska. Powierzchnia o wymiarach  130x60 cm zapewnia dobrą widoczność reklamy nie tylko klientom korzystającym z urządzenia, ale również osobom przebywającym w jego pobliżu.

- Intensywną kampanię promującą Blikomanię prowadzimy m.in. w prasie, radiu, telewizji oraz internecie. Wykorzystanie bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska jako nośników reklamowych pozwala nam dotrzeć do doskonale sprofilowanej grupy odbiorców. Nie bez znaczenia jest również lokalizacja urządzeń sieci Euronet Polska w strategicznych miejscach, jak galerie handlowe, dworce czy lotniska. To zapewnia dużą widownię kampanii - zaznacza Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży  z Polskiego Standardu Płatności.

Akcja Blikomania reklamowana jest przez Polski Standard Płatności od ubiegłego roku. W ramach promocji można wygrać nagrody pieniężne (od 100 do 100 tys. złotych).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Blik reklamowany na bankomatach i wpłatomatach Euronet Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl