Blowek w agencji Fantasyexpo

Po 6 latach Karol "Blowek" Gązwa zmienia sieć partnerską i podejmuje współpracę managerską z agencją Fantasyexpo. Poprzednio za management twórcy odpowiadała sieć LTTM, a wcześniej Gamellon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Blowek w agencji Fantasyexpo

Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi projektami Blowka, a także wesprze w jego dalszym rozwoju komercyjnym i biznesowym. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Patryk Wolski Management.

"Kooperacja ma na celu wzmocnienie obecności w branży marketingowej" - czytamy w komunikacie prasowym.

Kanał Blowka w dalszym ciągu pozostaje wpięty do sieci partnerskiej LifeTube. Sieć należąca do LTTM w dalszym ciągu  będzie wspierać go w rozwoju widowni, pomagać z optymalizacją treści pod algorytmy YouTube'a i dbać o ich jak najlepszą monetyzację, a także zapewniać wsparcie i rozwiązywanie problemów technicznych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fantasyexpo-partnerem-pgl ##

Blowek w Fantasyexpo

- To dla nas wielka duma, móc współpracować z najlepszymi i największymi. Staramy się działać na zasadzie butikowej i od lat reprezentujemy wyjadaczy Twitcha i świata gamingu, którzy swoją merytoryką mogą wspierać marki - komentuje Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo. - Przygoda jaką zaczynamy z Blowkiem ma odświeżyć biznesowo i komercyjnie jego sylwetkę. Postaramy się dać z siebie wszystko, co mamy najlepsze, równocześnie korzystając ze wsparcia Patryka Wolskiego, który wspólnie z naszym działem komunikacji PR będą dbali o jego wizerunek - dodaje.

Karol "Blowek" Gązwa to autor największego w Polsce pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube (ponad 4,7 mln). Twórca 1436 filmów wideo, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Na Instagramie obserwowany przez 1,7 miliona osób.

- Cieszę się, że mogę dołączyć do  Fantasyexpo. Dla mnie to zespół profesjonalistów w każdej dziedzinie. Z entuzjazmem patrzę w przyszłość. Myślę, że będzie nam się dobrze współpracowało, a efekty będzie można zobaczyć już niebawem - komentuje Karol "Blowek" Gązwa.

Fantasyexpo reprezentuje takich influencerów jak Izak, PashaBiceps, Ewron, Nervarien, Kubon, Disstream, Karola Paciorka oraz Włodka Markowicza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style