SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BNP Paribas: MPG zamiast MEC

MPG wygrał przetarg na obsługę BNP Paribas Bank Polska w zakresie planowania i zakupu mediów. Poprzednio zajmował się tym MEC.

W dwuetapowym przetargu na obsługę mediową BNP Paribas Bank Polska oprócz MPG i MEC brały udział firmy Media Direction OMD, ZenithOptimedia, Universal McCann i Carat. W postępowaniu szczegółowo przeanalizowano przedstawione przez nie prezentacje i materiały z zakresu budowania strategii mediowych, warunki zakupu czasu i powierzchni reklamowych oraz warunki kosztowe.

Zgoda sądu na zmianę nazwy Fortis Bank Polska

– Uznaliśmy, że kreatywne i świeże podejście MPG wyróżniło się pod kątem budowania wizerunku naszego banku w Polsce oraz zapewni największą efektywność działań reklamowych banku – argumentuje Katarzyna Wojniak, pełniąca w BNP Paribas Bank Polska obowiązki dyrektora pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej. – Jest ono również najbliższe realizacji długofalowych celów grupy BNP Paribas – dodaje.

BNP Paribas sponsorem turnieju tenisowego w Sopocie

Pierwszym projektem realizowanym przez bank we współpracy z MPG będzie czerwcowa kampania marketingowa adresowana do klientów indywidualnych.

Dołącz do dyskusji: BNP Paribas: MPG zamiast MEC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl