BNP Paribas: MPG zamiast MEC

MPG wygrał przetarg na obsługę BNP Paribas Bank Polska w zakresie planowania i zakupu mediów. Poprzednio zajmował się tym MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W dwuetapowym przetargu na obsługę mediową BNP Paribas Bank Polska oprócz MPG i MEC brały udział firmy Media Direction OMD, ZenithOptimedia, Universal McCann i Carat. W postępowaniu szczegółowo przeanalizowano przedstawione przez nie prezentacje i materiały z zakresu budowania strategii mediowych, warunki zakupu czasu i powierzchni reklamowych oraz warunki kosztowe.

– Uznaliśmy, że kreatywne i świeże podejście MPG wyróżniło się pod kątem budowania wizerunku naszego banku w Polsce oraz zapewni największą efektywność działań reklamowych banku – argumentuje Katarzyna Wojniak, pełniąca w BNP Paribas Bank Polska obowiązki dyrektora pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej. – Jest ono również najbliższe realizacji długofalowych celów grupy BNP Paribas – dodaje.

Pierwszym projektem realizowanym przez bank we współpracy z MPG będzie czerwcowa kampania marketingowa adresowana do klientów indywidualnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt