SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych

W maju 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który jednak pozostał liderem zestawienia.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 100 738 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 37,15 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,51 proc. do poziomu 67 957 egz.

Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 0,84 proc. do 52 195 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 22,88 proc. i wyniosła 48 703 egz.

ZKDP

maj

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

175 080

100 738

100 738

219 917

160 286

160 286

Fun Club

104 940

67 957

67 957

109 971

74 277

74 277

Bravo Girl

99 969

52 195

52 195

114 958

52 639

52 639

Twist

94 942

48 703

48 703

109 928

63 153

63 153


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietniu 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 39,28 proc.) pochwalić się mógł „Twist”.  Natomiast jedyny spadek odnotowało tutaj „Bravo” - było to 0,05 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

175 080

100 738

100 738

179 941

100 788

100 788

Fun Club

104 940

67 957

67 957

104 944

62 157

62 157

Bravo Girl

99 969

52 195

52 195

99 850

47 121

47 121

Twist

94 942

48 703

48 703

94 921

34 968

34 968


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawa
A co to za mistrzu, który tak spuścił taką markę, jaką stanowi Bravo?
odpowiedź
User
Jacek
Niejaki Michał Wiśnicki. W nagrodę za tak "wspaniałe" wyniki z Bravo został redaktorem naczelnym pięciu tytułów. Teraz ma ratować całą młodzieżówkę Bauera przed spadkami. To nie żart. To się dzieje naprawdę.
odpowiedź