SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BTL Point Group dla marki Camel

Agencja marketing services BTL Point Group przygotowała akcję promocyjną dla Sarantis Polska – tym razem dla marki kosmetyków do obuwia Camel

Akcja rozpoczęła się 5 marca b.r. i trwać będzie dwa weekendy promocyjne.

Nietuzinkowy mechanizm akcji zakłada pojawienie się pucybutów w wybranych sklepach sieci Carrefour Pucybuci w specjalnych stoiskach promocyjnych rozlokowanych w pobliżu półek z produktami Camel będą czyścić obuwie klientów, prezentując jednocześnie kosmetyki do obuwia marki Camel.

Na potrzeby akcji wyprodukowano specjalne komplety mebli drewnianych, składające się z krzesła                   i podnóżka oraz eleganckie, tradycyjne stroje dla pucybutów.

Camel to marka wysokiej jakości produktów do pielęgnacji obuwia. W swoim asortymencie posiada pasty, kremy nabłyszczające, środki w sprayu oraz akcesoria do przechowywania i konserwacji obuwia.

Dołącz do dyskusji: BTL Point Group dla marki Camel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl