BTL Point Group w Wielkiej Brytanii

BTL Point Group rozpoczyna współpracę z La Promotions z Wielkiej Brytanii.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja marketing services BTL Point Group realizuje akcję promującą w Polsce twórczośc Richa Shapero. Projekt realizowany jest we współpracy z agencją La Promotions z Wielkiej Brytanii, z którą  BTL Point Group nawiązała kooperację.

Jest to część szerszej promocji, która obejmuje europejskie uczelnie. Akcja skierowana jest do studentów i w Polsce przeprowadzana będzie na uczelniach wyższych w Warszawie i we Wrocławiu.

Projekt ma na celu promocję muzyki zawartej na płycie Wild Animus Richa Shapero. Promotorzy rozdadzą studentom pod uczelniami próbne płyty CD oraz T-shirty. Celem akcji jest zachęcenie studentów do zapoznania się z twórczością Richa Shapero i odwiedzenia  strony internetowej w celu zasięgnięcia bliższych informacji.

W Polsce jest to projekt wstępny i na przyszły rok planowane jest poszerzenie współpracy w ramach projektów La Promotions obejmujących całą Europę. La Promotions jest brytyjską agencją specjalizującą się w marketingu bezpośrednim, pracującą dla takich marek jak: Ariel, Dove, Mastercard, Jeep czy Virgin Mobile.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?