SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bundesliga wprowadza do transmisji wirtualne reklamy

Niemiecka Liga Piłkarska Bundesliga udostępnia w międzynarodowych transmisjach na żywo z rozgrywanych meczów możliwość zamieszczania wirtualnych reklam.

Article

Widzowie na stadionie i telewidzowie w krajach niemieckojęzycznych nie zauważą żadnych zmian. Wprowadzone rozwiązanie polega na tym, że na reklamy fizycznie umieszczone na bandach wokół boiska w transmisji telewizyjnej nakładane będą reklamy cyfrowe, wirtualne. Tablice będą mogły być zmieniane poprzez cyfrową nakładkę sygnału transmisji.

System do cyfrowego nakładania specjalnie certyfikowanych tablic reklamowych LED dostarcza firma Supponor. Trwają testy z innymi dostawcami. Celem kontroli przeprowadzonych przez spółkę zależną DFL Sportcast jest sprawdzenie, czy jakość obrazu i techniczna integracja obrazów nałożonych na sygnał bazowy są utrzymywane w warunkach rzeczywistych.

Niemieckie stowarzyszenie piłkarskie chce w niedalekiej przyszłości zorganizować warsztaty, podczas których przedstawi wszystkim 36 klubom Bundesligi dokładne warunki i potencjał wykorzystania wirtualnej reklamy. Plan zakłada wydanie wspólnych wytycznych wraz z klubami, które mają zapewnić maksymalne bezpieczeństwo w korzystaniu z nowej technologii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bundesliga wprowadza do transmisji wirtualne reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl