SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burberry z nowym logo i monogramem autorstwa Petera Saville'a

Firma odzieżowa Burberry po raz pierwszy od 20 lat zmieniła logo. Nowa identyfikacja zawiera również monogram „Thomas Burberry”, twórcy marki. Autorem projektu jest brytyjski dyrektor artystyczny i grafik Peter Saville.

 

Nowe logo marki zaprezentował w czwartek Riccardo Tisci, który został dyrektorem kreatywnym Burberry w marcu br.

Autorem projektu jest Peter Saville, grafik który pracował m.in. dla Factory Records, Joy Division, New Order, współpracował przy zmianach logo Calvina Kleina.

Nowe logo całkowicie różni się od tych stosowanych dotychczas. Przypomina nieco logotyp Saint Laurenta.

Nowa identyfikacja wizualna marki skupia się na monogramie „TB”, który pochodzi od inicjałów twórcy marki, Thomasa Burberry'ego. Mocno powiązano w nim kolory czerwieni, bieli i miodu. Firma zrezygnowała z dotychczas stosowanego emblematu Equestrian Knight i szerokich liter w logotypie. Teraz zawiera on jedynie nazwę marki i nazwę „London England”. Wykorzystano w nim krój pisma Bodoni, stosowany przez firmę od 1901 roku.

Peter Saville wyjaśnia, że nowy logotyp Burberry ma prezentować pragnienie marki do wyjścia poza dziedzictwo i podkreślenie, że to nowoczesny brand.

Dołącz do dyskusji: Burberry z nowym logo i monogramem autorstwa Petera Saville'a

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Nie napracował się.
A efekt jest po prostu mizerny.
odpowiedź
User
Kittin
Krój pisma w nowym logo to nie Bodoni, Bodoni był w poprzednim.
odpowiedź
User
Tragizm
Zamienił stryjek siekierkę na kijek.
odpowiedź