SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burda powiększa dział sprzedaży digitalowej

Do zespołu sprzedaży digitalowej wydawnictwa Burda dołączyły trzy osoby. Stanowiska digital sales expert objęły Elżbieta Gmyrek-Ziętek i Ewa Świąder, a digital sales specialist - Zuzanna Mandes-Uszyńska.

Od lewej: Elżbieta Gmyrek-Ziętek, Ewa Świąder, Zuzanna Mandes-UszyńskaOd lewej: Elżbieta Gmyrek-Ziętek, Ewa Świąder, Zuzanna Mandes-Uszyńska

Nowo zatrudnione osoby odpowiadają za sprzedaż digitalową tytułów wydawnictwa, będą raportowały do Katarzyny Cieślik, szefowej komórki Burda Digital Lab.

Elżbieta Gmyrek-Ziętek z rynkiem reklamy jest związana od 10 lat. Przez ostatnie 3 lata pracowała jako senior account manager w Wirtualnej Polsce. Poprzednio w Grupie o2 jako key account manager odpowiadała za obsługę domów mediowych i kluczowych klientów bezpośrednich.

Ewa Świąder przez ostatni rok pracowała w biurze reklamy lifestyle Edipresse Polska. Jako specjalista ds. reklamy online odpowiadała głównie za serwisy: Wizaż.pl i Polki.pl. Poprzednio związana z siecią reklamową AdTaily Group/ Agora oraz agencją reklamową Creative Harder.

Zuzanna Mandes-Uszyńska przez prawie 3 lata była związana z Agorą jako projekt manager i specjalista ds. sprzedaży reklamy prasowej, online oraz custom publishing w czasopismach. Poprzednio swoje doświadczenie zdobywała w agencji public relations Partner of Promotion.

 

Dołącz do dyskusji: Burda powiększa dział sprzedaży digitalowej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jeszcze napiszcie kiedy
A niech sobie raportują komu chca. Kogo to obchodzi.
odpowiedź
User
Wujek Edi
Wspolczuje tym Paniom...
odpowiedź