SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burger King inwestuje 100 tys. zł w “polskiego blogera”

Polski Burger King przygotowuje projekt komunikacyjny, oparty wyłącznie o platformy społecznościowe i wideo online. Budżet projektu, który potrwa ponad miesiąc, wyniesie 100 tys. złotych.

Ma to być pierwsza tak intensywna kampania e-PR i digital Burger Kinga, wykorzystująca social media oraz pozwalająca fanom marki na aktywne kształtowanie kolejnych etapów akcji.

Osią projektu będzie znany bloger, który wystąpi jako ambasador marki Burger King. Najważniejszymi kanałami komunikacyjnymi staną się Facebook, YouTube oraz blogosfera, a głównym narzędziem będzie wideo online, którego rozprzestrzenianie się w sieci będzie osobno monitorowane.

Burger King zamierza wkrótce ogłosić szczegóły przedsięwzięcia i ujawnić tożsamość wspomnianego blogera. Marka zapowiada też, że po zakończeniu projektu przedstawi wszystkie kluczowe wskaźniki sukcesu oraz efekty wizerunkowe dla marki.

Partnerem technologicznym projektu jest Samsung, za działania na Facebooku i You Tube odpowiada agencja faceADDICTED, a wsparcie PR projektu zapewnia agencja Solski Burson-Marsteller.

Dołącz do dyskusji: Burger King inwestuje 100 tys. zł w “polskiego blogera”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Kominek !!!
odpowiedź
User
wrar
Pierdzimek!
odpowiedź
User
kaśka
Media Fun - Maciek Budzich
odpowiedź