SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Buty adidas ZX mają 12-godzinną reklamę

W ramach kampanii promocyjnej butów adidas ZX przygotowano 12-godzinny materiał wideo wykorzystujący trend ASMR.

Article

ASMR (ang. autonomous sensory meridian response)  to opisane w ostatnich latach zjawisko, wywołujące przyjemne mrowienie w okolicach głowy, szyi i pleców, które jest reakcją naszego ciała na bodźce wizualne, słuchowe, dotykowe lub węchowe. Czynniki te mają na celu wprowadzić odbiorcę w głęboki stan relaksacji poprzez połączenie bodźców wizualnych i dźwiękowych, aktywując zmysły.

Zjawisko ASMR postanowił wykorzystać do promocji modelu ZX adidas. Producent przygotował klip  „The ZXience Network”, który w surrealistycznych ujęciach połączonych z warstwą dźwiękową pokazuje reklamowane buty. Film trwa aż 12 godzin.

Produkcję przygotowała Johannes Leonardo.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Buty adidas ZX mają 12-godzinną reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl