C&A z kampanią w Preglife na rynku polskim i niemieckim

Sieć sklepów odzieżowych C&A kontynuuje współpracę z aplikacją ciążowo-parentingową Preglife w Polsce i Niemczech. Kampania ma na celu wzrost zainteresowania gamą produktów C&A przeznaczonych dla przyszłych mam, niemowląt i dzieci. W ramach akcji, użytkowniczki Preglife otrzymały od marki kod rabatowy w wysokości 20 proc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
C&A z kampanią w Preglife na rynku polskim i niemieckim

Kampania na rynku polskim i niemieckim realizowana jest we współpracy z oddziałem niemieckim marki C&A.

- Dzięki współpracy z Preglife zyskujemy dostęp do odpowiedniej grupy docelowej, którą stanowią mamy, niemowlęta i dzieci. To czyni Preglife ważnym narzędziem do skutecznego skalowania naszego biznesu oraz łączenia działań brandingowych z performance. Szeroki przekrój formatów ma również pozytywny wpływ na widoczność marki C&A, a tym samym na postrzeganie jej. Cieszymy się na kontynuację tej ścieżki, nie tylko z powodu szybkiego czasu reakcji we wszystkich sprawach, ale także ze względu na zaufane porady i otwartą komunikację z zespołem Preglife - komentuje Emilia Balda z C&A. 

Decyzja o kontynuowaniu współpracy między C&A i Preglife wynika z wysokich wyników uzyskanych w trwającej trzy miesiące kampanii testowej. Wykorzystane w niej zostały narzędzia performance’owe takie jak popup, zakładka rabaty, push notification oraz widget. Kampania osiągnęła 870 000 impresji w Polsce i 850 000 impresji w Niemczech, w tym 52 proc. przejść z zakładki rabaty na stronę marki w Polsce i 49 proc. w Niemczech. Dzięki współpracy z Preglife marka C&A zanotowała wzrost sprzedaży w wymienionych kategoriach.

- Strategią Preglife jest stawianie na długofalowe i jakościowe współprace z markami, które odpowiadają na potrzeby użytkowniczek aplikacji oraz zapewniają im jak największą wartość. Marka C&A posiada szerokie portfolio produktów dla całej rodziny oraz dzieci w różnym wieku. Towarzysząc kobietom od samego początku macierzyństwa i dostarczając im ofert specjalnych, zwiększa potencjał sprzedażowy oraz buduje więź z konsumentką na lata - komentuje Magdalena Wójcik z Preglife.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych