SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ Polska bada preferencje serialowe swoich klientów

Subskrybenci Canal+ online otrzymali na e-maila prośbę o udział w ankiecie dotyczącej oferty programowej serwisu streamingowego. Padają pytania o seriale i trzeci sezon „Kruka”. W przeszłości firma uwzględniła głos internautów po przeprowadzeniu podobnych badań.

Ankieta Canal+ onlineAnkieta Canal+ online

E-maile dla użytkowników są zatytułowane „Podziel się z nami swoją opinią”. - Chcemy by nasi klienci byli zadowoleni z tego co można zobaczyć na naszych antenach – wyjaśnia Canal+ Polska. Na początku serwis pyta jakie godne polecenia seriale oglądał klient. Kolejne pytania dotyczą trzeciego sezonu serialu „Kruk. Jak tu ciemno?”.

Canal+ chce się dowiedzieć czy abonent o nim słyszał, oglądał poprzednie sezony. Jeśli klient odpowie, że nie oglądał produkcji, to serwis pyta dlaczego. Można zaznaczyć m.in. brak zainteresowania daną tematyką czy polskimi serialami w ogóle. Później pojawia się też pytanie czy produkcję oglądał współlokator albo członek rodziny.

„Kruk” to produkcja kryminalna z elementami fantastycznymi, takimi jak rozmowy z duchami. W rolę komisarza Adama Kruka wciela się Michał Żurawski. Trzeci sezon jest dostępny od 9 grudnia 2022 roku w Canal+ online. Trzeci sezon skupia się na wątku zemsty tytułowego bohatera po śmierci żony.

Ankiety pomagają w dostosowaniu oferty do oczekiwań klientów

Jaki jest cel badania? - To standardowa ankieta, która wysyłamy do klientów przy okazji na przykład zmian w serwisie czy premierach nowych treści własnych - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.

Nie jest to pierwsza ankieta serwisu streamingowego. W czerwcu 2022 roku Canal+ pytał klientów o to czy chcieliby dołączenia do pakietu kanałów TVP1, TVP2, TVN i Polsat. Wielu z nich opowiedziało się za takim rozwiązaniem. TVP1, TVP2, Polsat, TV4 już dołączono. Niewykluczone, że podobnie będzie po zakończeniu negocjacji z TVN. Mogą się one przedłużać, bo TVN Warner Bros. Discovery zależy, aby internauci korzystali przede wszystkim z serwisu streamingowego Player.

We wrześniu 2022 roku w kolejnej ankiecie Canal+ online pytał o to w jakim kierunku powinien rozwijać ofertę programową. Padło wówczas pytanie o wspólny pakiet z Amazon Prime Video. Na razie do nawiązania takiej współpracy nie doszło, ale Canal+ już współpracuje z HBO Max, Viaplay, Netfliksem czy Playerem. Pytania o preferowane seriale może pomóc nadawcy w doborze kolejnych produkcji lub zachęcić do podpisania umowy z inną platformą. Disney+ związał się porozumieniem z konkurencyjną Grupą Polsat Plus, ale niedługo do Polski wejdzie SkyShowtime, który szuka potencjalnych partnerów.

Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska bada preferencje serialowe swoich klientów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fred
Generalnie serial jest beznadziejny. Podobnie jak filmy, programy na Canal + czy HBO. Generalnie nie ma co oglądać
odpowiedź
User
Andrew
Marketing C+ ma tak samo wysoki poziom jak programming :):):)
odpowiedź
User
bredny
Fred, generalnie to poziom twoich komentarzy jest beznadziejny. Nie warto czytać.
odpowiedź